Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg står uden lejer pr. 1/2 2003 og søger derfor en ny roommate der vil være interesseret i at bo under følgende forhold: 1 vær. = 12m² +1 fælles badeværelse, stue, køkken, stor altan (udsigt fra 9. sal), bredbånd og en stor entre. Der er frit vaskeri i ejendommen og der går 5 buslinier 3-4 min. fra døren (bus 18, 11d, 11c, 19, 97, 96). Hele lejligheden er på 84 svenske m², og alle m² på nær mit eget soveværelse er der fri adgang til. Prisen for denne luksus er 2.000 Skr.

Besvaret

Jeg står uden lejer pr. 1/2 2003 og søger derfor en ny roommate der vil være interesseret i at bo under følgende forhold: 1 vær. = 12m² +1 fælles badeværelse, stue, køkken, stor altan (udsigt fra 9. sal), bredbånd og en stor entre. Der er frit vaskeri i ejendommen og der går 5 buslinier 3-4 min. fra døren (bus 18, 11d, 11c, 19, 97, 96). Hele lejligheden er på 84 svenske m², og alle m² på nær mit eget soveværelse er der fri adgang til. Prisen for denne luksus er 2.000 Skr.

Besvaret

Jeg glemmer konstant noget. Adressen er Widells väg 5, 9. sal. 213 73 Malmö Der er ca. 20 min med bus til Malmö C, og ca. 1 time til Kbh. H. fra hoveddøren. Hvis man har bil er der 5-6 min. til svågertorp/Malmö S. station og derfra 25 min. til Kbh. H. Kører man bil hele vejen er der ca. 20 min. til Rådhuspladsen (uden myldretidskø'er)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Besvaret

Jeg ved ikke så meget om det, men er det billigt eller dyrt de 2000 Skr? Ellers meget fristende, trådløst netværk, mums :-) Sig til hvis du får et værelse ledigt til sommer happy.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...