Jump to content

Herskabslejlighed med åben pejs (spis) udlejes

Recommended Posts

Skrevet

Da vi netop har været utrolig heldige og fået tilbud om leje af drømmelejlighed på Frederiksberg i KBH pr. 1/2 vil vi gerne ud af vor lejelejlighed i Malmø ligeledes pr. 1/2 2003 eller snarest derefter. Så hvis der er nogen "derude" som kunne tænke sig at bo centralt i Malmø (ved Folkets Park og 750 meter til strøget) i en 123 kvm2 stor og rolig 4 værelses lejlighed til SEK 6.900 el. ca. kr. 5.500 incl. forbrug (3 mdrs. depositum) er der hermed en enestående mulighed. Lejligheden har åben pejs, trægulv overalt, samt vaskemaskine installeret. Lejligheden formidles af et udlejningsfirma, men da vi snarest skal flytte fra lejligheden har vi fået lov selv at finde nye lejere. Til evt. interesserede kan disse e-maile flg. adresse: pernillegjoelstad@hotmail.com

Besvaret

Da vi netop har været utrolig heldige og fået tilbud om leje af drømmelejlighed på Frederiksberg i KBH pr. 1/2 vil vi gerne ud af vor lejelejlighed i Malmø ligeledes pr. 1/2 2003 eller snarest derefter. Så hvis der er nogen "derude" som kunne tænke sig at bo centralt i Malmø (ved Folkets Park og 750 meter til strøget) i en 123 kvm2 stor og rolig 4 værelses lejlighed til SEK 6.900 el. ca. kr. 5.500 incl. forbrug (3 mdrs. depositum) er der hermed en enestående mulighed. Lejligheden har åben pejs, trægulv overalt, samt vaskemaskine installeret. Lejligheden formidles af et udlejningsfirma, men da vi snarest skal flytte fra lejligheden har vi fået lov selv at finde nye lejere. Til evt. interesserede kan disse e-maile flg. adresse: pernillegjoelstad@hotmail.com

Besvaret

Situationen er i øjeblikket at udlejningsfirmaet alligevel har lejere, der skal se lejligheden. Afvent derfor nærmere information.

• 2 weeks later...
Besvaret

Hej T&P Tillykke med jeres lejlighed!!! Og velkommen tilbage til DK. Jeg leder dog med lys og lygte efter noget "hinsidan" og derfor håbede jeg på at du kunne give mig oplysninger på hvem udlejningsfirmaet er. Så kan det jo være at jeg er heldig at få en lignende lejlighed. På forhånd tak Mick M

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...