Guest kim Skrevet March 8, 2003 Rapporter Skrevet March 8, 2003 Billig flytning arrangeres fra DK til Skåne eller retur. Bilstørelse op til 17m/3. Priser er inkl alt. Send en mail på flytning@ofir.dk eller ring 26589958 og få et tilbud.
Guest kim Besvaret March 8, 2003 Rapporter Besvaret March 8, 2003 Billig flytning arrangeres fra DK til Skåne eller retur. Bilstørelse op til 17m/3. Priser er inkl alt. Send en mail på flytning@ofir.dk eller ring 26589958 og få et tilbud.
Guest hayri Besvaret June 22, 2003 Rapporter Besvaret June 22, 2003 jeg bor i Danmark og vil flytte til sverige jeg brug for en 2 værelses lejlighed tæt på Danmark hvad kan jeg gøre ?
vincent Besvaret June 22, 2003 Rapporter Besvaret June 22, 2003 At flytte til sverige er temmeligt omfattende, men der er hjælp at hente! Du kan starte med at kigge rundt på siderne hér .. Der er links til steder hvor man søger efter boliger. Og hvis du har nogen spørgsmål senere kan du prøve at bruge søgefunktionen her i forummet først. Start med at gå tilbage til www.scanianet.dk og klik på linket til boliger For du brug for hjælp til noget specifikt senere så brug forummet igen. Vi er her alle sammen for at hjælpe hinanden
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu