Jump to content

Hyresrätt

Recommended Posts

Skrevet

På en hurtig søgning efter hyresrätt i Malmø får jeg på www.bovision.se 27 resultater. Priserne er fantastiske, og der er mange steder at vælge mellem, men er der en hage ved det? Ved en tilsvarende søgning på f.eks. www.hemnet.se får jeg INGEN resultater, og denne side skulle ellers være større end bovision? Fælles for dem er at man skal ansøge gennem ellenbogen. Jeg kan forstå på det at det er en "lejlighedsformidler", eller er det en boligforening? Er der noget jeg har overset, eller er det bare med at komme i gang med at vælge og vrage mellem de 27 tilbud? Med venlig hilsen

Besvaret

På en hurtig søgning efter hyresrätt i Malmø får jeg på www.bovision.se 27 resultater. Priserne er fantastiske, og der er mange steder at vælge mellem, men er der en hage ved det? Ved en tilsvarende søgning på f.eks. www.hemnet.se får jeg INGEN resultater, og denne side skulle ellers være større end bovision? Fælles for dem er at man skal ansøge gennem ellenbogen. Jeg kan forstå på det at det er en "lejlighedsformidler", eller er det en boligforening? Er der noget jeg har overset, eller er det bare med at komme i gang med at vælge og vrage mellem de 27 tilbud? Med venlig hilsen

Besvaret

Hej Bo Teoretisk har du ret i at du kan vælge og vrage. Praktisk er det væsentligt anderledes. 1. Ellenborg er ikke altid lige flinke til at opdaterer deres hjemmeside, oftest har de faktisk slet ikke nogen lejligheder. 2. Udlejer bestemmer suverænt hvem de vil ha som lejere. 3. Du skal betale Ellenborg 2000 SEK for at de varetager dine interesser. Jeg har selv været skrevet op hos Ellenborg. pr. 12 dec. 2002 uden resultat. Så jeg overvejer snart at kræve mine penge igen. mvh Thomas

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...