Jump to content

Landskrona

Recommended Posts

Skrevet

Når jeg søger hyresrätter i Landskrona, får jeg 150 lejligheder at vælge imellem, den billigste til 1100 kr! Samtidig får jeg i Malmö 10 og f.eks. Burlöv, Trelleborg og Svedala nul og en prut. Bemærk at jeg taler om www.bovison.se. Hvorfor så mange lejligheder i Landskrona, er Landskrona mindre attraktivt end f.eks. Trelleborg, der ligger næsten lige så langt væk fra Malmö? Jeg ser, at der er ca. 40 km mellem Malmö og Landskrona, er dette en motorvej? Jeg kender kun hemnet.se og bovision.se. Hvilke andre hjemmesider er der til boligsøgning i Skåne, særskilt Malmö? Og hvilke andre muligheder i form af aviser m.m.? På forhånd tak.

Besvaret

Når jeg søger hyresrätter i Landskrona, får jeg 150 lejligheder at vælge imellem, den billigste til 1100 kr! Samtidig får jeg i Malmö 10 og f.eks. Burlöv, Trelleborg og Svedala nul og en prut. Bemærk at jeg taler om www.bovison.se. Hvorfor så mange lejligheder i Landskrona, er Landskrona mindre attraktivt end f.eks. Trelleborg, der ligger næsten lige så langt væk fra Malmö? Jeg ser, at der er ca. 40 km mellem Malmö og Landskrona, er dette en motorvej? Jeg kender kun hemnet.se og bovision.se. Hvilke andre hjemmesider er der til boligsøgning i Skåne, særskilt Malmö? Og hvilke andre muligheder i form af aviser m.m.? På forhånd tak.

Besvaret

Jeg bor pt. i Trelleborg. Flytter inden for en måned til Skegrie(ca. 10 min tættere på broen i morgentrafikken), der dog stadig ligger i Trelleborg kommune. Prøv at gør det at du kører til svågertorp(2. afkørsel efter broen) Derfra prøver du så at køre til både Trelleborg og Landskrona. Du vil se en stor forskel. Når man kigger på sverigeskortet overser man nemt at man skal hele vejen uden om malmö, og det tager også tid. Man kan også lave den mere dovne at se hvor langt der er fra kbh s -> trelleborg og kbh s -> landskrona ved at benytte krak.dk. kbhs -> landskrona = 84 km / 50 min kbhs -> trelleborg = 58 km / 36 min Måske ikke den helt store forskel, men i dagligdagen er er det kvarter vigtigt for mig. Jeg flyttede for lidt over et år til Trelleborg, og syntes at afstanden dertil var hvad jeg max. ville acceptere. Men jeg syntes det var en hyggelig lille by med ca 22000 indbyggere i byen(dobbelt så meget som feks Oxie). Jeg kan varmt anbefale Trelleborg. Jeg kan ikke forstå hvorfor så mange absolut vil have lejelejligheder. Køb en billig bostadsrätt. Det gjorde jeg. Fixede den selv op, så det så pænt ud, og tjente på et år over 150.000 sek. Jeg købte en 3 værelses på 74.5 kvm. Den kostede mig ca. 2700 dkr pr måned inkl husleje, afbetaling osv. Det er godt nok mere end 1100, men herregud. Jeg kan bedst lide hemnet. Der er oftest flere objekter der end hos bovision.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...