Guest louise Skrevet May 19, 2003 Rapporter Skrevet May 19, 2003 Hej!! Jeg er en 23-årig studerende (med arbejde ved siden af), der leder med lys og lygte efter et sted at bo i Malmö!! Jeg har efterhånden brugt ca. 3-4 måneder på denne søgen, og jeg ved snart ikke, hvor jeg mere skal lede?? Jeg tjekker dagligt diverse websider, har forskellige annoncer på nettet, køber Sydsvenskan Dagbladet osv........ Jeg ville blive meget glad, hvis nogen kunne give mig et tips til, hvor jeg kunne prøve at søge, eller hvis nogen har en lejlighed i Malmö, de vil leje ud (eller kender nogen, som vil udleje!!) - så kontakt mig venligst.... Med venlig hilsen, Louise, nuller@slatten.dk, tel.: 22775441.
Guest louise Besvaret May 19, 2003 Rapporter Besvaret May 19, 2003 Hej!! Jeg er en 23-årig studerende (med arbejde ved siden af), der leder med lys og lygte efter et sted at bo i Malmö!! Jeg har efterhånden brugt ca. 3-4 måneder på denne søgen, og jeg ved snart ikke, hvor jeg mere skal lede?? Jeg tjekker dagligt diverse websider, har forskellige annoncer på nettet, køber Sydsvenskan Dagbladet osv........ Jeg ville blive meget glad, hvis nogen kunne give mig et tips til, hvor jeg kunne prøve at søge, eller hvis nogen har en lejlighed i Malmö, de vil leje ud (eller kender nogen, som vil udleje!!) - så kontakt mig venligst.... Med venlig hilsen, Louise, nuller@slatten.dk, tel.: 22775441.
vincent Besvaret May 19, 2003 Rapporter Besvaret May 19, 2003 Prøv http://www.dba.dk ... det var dér jeg annoncerede efter en lejer i januar.
Miriam Besvaret May 21, 2003 Rapporter Besvaret May 21, 2003 Hej Louise Hvor meget plads har du brug for ?
Guest louise Besvaret May 22, 2003 Rapporter Besvaret May 22, 2003 Hej Miriam!! Jeg har såmænd ikke brug for så meget plads, og jeg har heller ikke så mange ting. Hvad kan du tilbyde? Eller kender du nogen, som vil udleje? Vi er sådan set to, der har brug for en bolig - min mand og jeg, ved ikke om det er et problem?? Håber at høre fra dig.... Louise.
Guest csa Besvaret May 22, 2003 Rapporter Besvaret May 22, 2003 Hej Louise. Da jeg skulle finde lejlighed ringede jeg til boligselskabet Norden på tlf. 0046 40291772 Det var lidt svært at få fat i dem, men da det lykkedes havde de 3-4 ledige legligheder, og jeg fik en efter 14 dage som jeg kunne flytte ind i efter en måned. Spørg evt. efter Margareta Andersson, det var hende der hjalp mig. Kender også en del andre der har haft held med at bruge dem.
Miriam Besvaret May 22, 2003 Rapporter Besvaret May 22, 2003 Hej Louise I den ejendom vi bor, er der en lejl. ledig nu, men den due ikke til 2 personer, da den ikke er særlig stor. Men jeg skal holde øje med hvis der kommer flere. Held og lykke med det.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu