Jump to content

Hvilke områder i Malmö...?

Recommended Posts

Guest rikke
Skrevet

Jeg er ikke racist, men kan nogle fortælle mig hvilke områder i Malmö jeg skal holde mig fra, hvis jeg ikke ønsker at bo blandt et flertal af udlændinge. På forhånd tak.

Guest rikke
Besvaret

Jeg er ikke racist, men kan nogle fortælle mig hvilke områder i Malmö jeg skal holde mig fra, hvis jeg ikke ønsker at bo blandt et flertal af udlændinge. På forhånd tak.

Guest totter
Besvaret

Hvem prøver du at overbevise ;) Dårlig joke... Malmö er 25% udlændinge, ligesom du vil være det. Tror du skal tage til Limhamn.

Besvaret

Forkert ... Limhamn er overbefolket af en masse danskere, og dermed af definition udlændinge i svenske øjne? Jeg går helt automatisk ud fra at du vil bo blandt en masse svenskere?

Guest rikke
Besvaret

Jeg er godt klar over at der bor mange udlændinge (nu taler jeg om dem fra syden) i Malmö, men jeg har hørt at de ligesom i Danmark bor meget samlet og det er blot et såden kvarter jeg gerne vil undgå. Jeg kan læse på disse sider at jeg skal holde mig fra Oxie og Rosengården er der flere steder....?

Guest totter
Besvaret

Jeg går ud fra du gerne vil bo ved siden af danskere og svenskere. Derfor siger jeg blot Limhamn. Jeg går ud fra du sidder på nettet og tjekker hemnet og bovision ud mht. boliger. Vel så kig på prisen, er det billigt er det ikke hvad du vil have happy.gif Og finder du noget du alligevel syntes lyder "lidt for godt" så kig over. Jeg bor selv tæt ved Möllan og jeg elsker alle mine naboer og er meget glad for de billige kiosker og madsteder.

Guest thomas
Besvaret

Rikke der er mange indvandrere her i Malmø, nogle bedre integreret end andre. Danskere er meget velkomne herovre, det er ikke alle folkegrupper der er det. Det fik jeg tydeligt at vide da jeg flyttede ind her i City, de var glade for Danskere, som de jo også var engang. Her hvor jeg bor er det OK, lidt af hvert af afstamning, alle hilser pænt og passer deres, og man mærker ikke forskel. Herer helelr ikek en ghetto af hverken Danskere eller andet. Men det er det vist ikke alle steder. For en hver pris...kan ikke sige det nok... kør ud og se og lyt på området om aftenen, når alle er hjemme inden du køber noget. Gå en tur og mærk atmosfæren. Nu her i det gode vejr render alle nede på gaden, hvem der nu end bor der, og du finder hurtigt ud af hvordan nærmiljøet er. Giv dig den tid der skal til.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...