Guest morten Skrevet August 17, 2003 Rapporter Skrevet August 17, 2003 Hej Hubbie, jeg skriver direkte til dig (omend andre er mere end velkomne til at svare også!), fordi du i sin tid skrev et indlæg i denne sektion, bolig; du spurgte til reglerne for at udleje din bostädsrätt, ifm. at flytte til København for at prøve et parforhold af... Jeg står i samme situation nu, dog med den undtagelse at min kæreste og jeg flytter til København pga. graviditet og alle de spidsfindigheder som det medfører. Men jeg vil gerne fremleje min lejlighed ud i et lille stykke tid, så jeg kan tjene bare en lille smule mere på min investering, før jeg sælger. Så jeg ville meget gerne høre til dine erfaringer på området, og håber at du har tid til at skrive et par hurtige strofer. På forhånd tak, Morten.
Guest morten Besvaret August 17, 2003 Rapporter Besvaret August 17, 2003 Hej Hubbie, jeg skriver direkte til dig (omend andre er mere end velkomne til at svare også!), fordi du i sin tid skrev et indlæg i denne sektion, bolig; du spurgte til reglerne for at udleje din bostädsrätt, ifm. at flytte til København for at prøve et parforhold af... Jeg står i samme situation nu, dog med den undtagelse at min kæreste og jeg flytter til København pga. graviditet og alle de spidsfindigheder som det medfører. Men jeg vil gerne fremleje min lejlighed ud i et lille stykke tid, så jeg kan tjene bare en lille smule mere på min investering, før jeg sælger. Så jeg ville meget gerne høre til dine erfaringer på området, og håber at du har tid til at skrive et par hurtige strofer. På forhånd tak, Morten.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu