Jump to content

3v udlejes - Slussen

Recommended Posts

Skrevet
3v lejlighed udlejes ... pr. 1/10-2003, pga. udlandsophold. 76m2 centralt i slussen, på Östra Förstadsgatan, ca. 800 m. fra banegården. Husleje omkring 4500 gode danske kroner per måned - det er hvad jeg betaler selv nu, og det er incl. vand og varme og gratis vaskeri, etc. Kom og tag et kik, eller skriv til mig på morten.norgaard@uni-c.dk, så sender jeg nogle billeder af stedet, og alt det info jeg glemmer at skrive her - og svarer på alt hvad du/i har af spørgsmål. Mvh. Morten Morten Nørgaard Östra Förstadsgatan 17b, 117. 211 31 Malmö Tlf. 0046 40 611 56 72 email: morten.norgaard@uni-c.dk
Besvaret
3v lejlighed udlejes ... pr. 1/10-2003, pga. udlandsophold. 76m2 centralt i slussen, på Östra Förstadsgatan, ca. 800 m. fra banegården. Husleje omkring 4500 gode danske kroner per måned - det er hvad jeg betaler selv nu, og det er incl. vand og varme og gratis vaskeri, etc. Kom og tag et kik, eller skriv til mig på morten.norgaard@uni-c.dk, så sender jeg nogle billeder af stedet, og alt det info jeg glemmer at skrive her - og svarer på alt hvad du/i har af spørgsmål. Mvh. Morten Morten Nørgaard Östra Förstadsgatan 17b, 117. 211 31 Malmö Tlf. 0046 40 611 56 72 email: morten.norgaard@uni-c.dk
  • 2 months later...
Besvaret

Ja - kodeordet er 'var'. Øv øv øv osse, min lejer har fået sparket fra sit arbejde... Og kan ikke betale leje længere, så efter gensidig aftale er han ude pr. 1/12. Nu tror jeg sgu' jeg sælger... :-( Ellers godt at høre til dig igen, Miriam, fik jeg nogensinde sagt ordentligt 'tak' for sidst. Jeg håber det. /Morten Morten Nørgaard morten.norgaard@uni-c.dk

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...