Jump to content

Byen LUND

Guest hjælp

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Jeg er på udkig efter en bolig i Sverige og derfor ville jeg hører om der er nogen, der kan informere mig lidt om byen LUND. Er der nogle byer man skal holde sig fra??? På forhånd tak

Besvaret

Hej. Jeg er på udkig efter en bolig i Sverige og derfor ville jeg hører om der er nogen, der kan informere mig lidt om byen LUND. Er der nogle byer man skal holde sig fra??? På forhånd tak

Besvaret

Ja, hold dig fra alt med 4 cifre i postnummeret (= danske byer)hehehe.... Lund skulle være svær at finde noget i, da der er mange studerene....Men, jeg ved ikke nok om det...

Besvaret

Lund har jo netop en dansk ejendomsmægler! Hvad han hedder kan jeg desværre ikke huske. Men det er jo værd at undersøge nærmere i dit tilfælde. Det ville jo muligvis gøre tingene lidt lettere. Ihvertfald med kommunikation og så´n.

• 1 month later...
Besvaret

Hej, Vi er netop begyndt at læse i Lund og ledte egentlig efter en lejlighed i Lund. Vi kiggede os lidt omkring hos forskellige mæglere i Lund og i Malmø og opdagede hurtigt, at priserne i Lund er fuldstændig vilde i forhold til priesrne i Malmø. Vi valgte at købe i Malmø. Vi købte en et-værelses til 225000 SEK i Malmø, i Lund koster en tilsvarende ca. 345000 SEK. - Men bortset fra det er Lund en rigtig hyggelig by!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...