Guest zoom Skrevet September 23, 2003 Rapporter Skrevet September 23, 2003 Hej alle sammen. Jeg skal købe møbler. Kan I give mig nogle Internetadresser, så jeg kan se sortimentet af møbelforetn. i Skåne? Tak
Guest zoom Besvaret September 23, 2003 Rapporter Besvaret September 23, 2003 Hej alle sammen. Jeg skal købe møbler. Kan I give mig nogle Internetadresser, så jeg kan se sortimentet af møbelforetn. i Skåne? Tak
Guest michael Besvaret September 23, 2003 Rapporter Besvaret September 23, 2003 Det er godt nok ikke lige hvad du spørger om, men da jeg købte møbler gjorde jeg det i Ilva i Danmark og de leverede det for den beskedne sum af vist nok ca. 300. Blot til orientering.
swoop Besvaret September 23, 2003 Rapporter Besvaret September 23, 2003 Hej Zoom, Jeg køber stort set samtlige mine møbler hos Mio (ligger i Malmö Syd). De er godt nok godt noget dyrere end IKEA, men jeg mener at både kvaliteten og servicen er derefter - bedre! Mange vil sikkert samligne Mio med ILVA i Danmark. Mio har også en Internetside (mio.se). Jeg plejer dog, at tage karaten derud og kigge på tingene.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu