Guest beranac Skrevet September 27, 2003 Rapporter Skrevet September 27, 2003 Hej alle, Vi er en familie som er ved at bryde op i København for at flytte til "der hvor solen altid skinner". Har fulgt jer et stykke tid og må sige at værdien af dette forum (informationsmæssigt) er større en både Øresundsdirekt, KK og Told%Skat - tilsammen. (this concludes the "smiger" part) Vi er (efter stor debat om vi skulle have en skånelænge, selvbygger, hestegård, villa med havudsigt, campinggrund hahaha) nået frem til at vores fremtidige arne skal være i en lejlighed (helst med havudsigt). Da vi i dag bor i hus, og da husejere pr. definition er klunsere, har jeg 3-4 km2 jeg bare ikke kan skille mig af med. Ikke mindst min datters bamser og legetøj som jeg ikke tør smide ud. ;) Jeg var forbi Shurgaard i Malmø, men jeg synes helt ærligt at de er for dyre. Ca. 550 kr. for 3 km2. om måneden. Er der nogen der kender et billigere sted, eller har plads i laden - så sig til! Tack!
Guest beranac Besvaret September 27, 2003 Rapporter Besvaret September 27, 2003 Hej alle, Vi er en familie som er ved at bryde op i København for at flytte til "der hvor solen altid skinner". Har fulgt jer et stykke tid og må sige at værdien af dette forum (informationsmæssigt) er større en både Øresundsdirekt, KK og Told%Skat - tilsammen. (this concludes the "smiger" part) Vi er (efter stor debat om vi skulle have en skånelænge, selvbygger, hestegård, villa med havudsigt, campinggrund hahaha) nået frem til at vores fremtidige arne skal være i en lejlighed (helst med havudsigt). Da vi i dag bor i hus, og da husejere pr. definition er klunsere, har jeg 3-4 km2 jeg bare ikke kan skille mig af med. Ikke mindst min datters bamser og legetøj som jeg ikke tør smide ud. ;) Jeg var forbi Shurgaard i Malmø, men jeg synes helt ærligt at de er for dyre. Ca. 550 kr. for 3 km2. om måneden. Er der nogen der kender et billigere sted, eller har plads i laden - så sig til! Tack!
Guest beranac Besvaret September 27, 2003 Rapporter Besvaret September 27, 2003 jeg mener selvfølgelig "m2" og ikke "km2"! ... det blev sent i går aftes!
Gio Besvaret September 27, 2003 Rapporter Besvaret September 27, 2003 2 og 3 kvadratkilometer er meget Men..sjov til side...jeg syntes Shuregaard ar ganske rimelige med deres priser, når man samtidig kigger på at det jo er opvarmede lokaler, med opsyn, alarm og overvåget.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu