Jump to content

Flytning

Guest thomas

Recommended Posts

Skrevet

Ja jeg har altså tilladt mig at åbne et nyt emne. Anledningen er, at jeg skal flytte til Malmö lige om lidt, og det afføder blandt andet et behov for nogle flyttetips. Jeg har kigget rundt og fundet lidt, men jeg tror, at også fremtidige brugere kan få glæde af et sted, hvor 'alt om flytning' er samlet. Mit eget spørgsmål kan koges ned til noget i retning af: Er der nogen der kender et sted i Malmö, hvor jeg for en fornuftig penge kan leje en stor varevogn / lille last bil (alm. kørekort)? På forhånd tak.

Besvaret

Ja jeg har altså tilladt mig at åbne et nyt emne. Anledningen er, at jeg skal flytte til Malmö lige om lidt, og det afføder blandt andet et behov for nogle flyttetips. Jeg har kigget rundt og fundet lidt, men jeg tror, at også fremtidige brugere kan få glæde af et sted, hvor 'alt om flytning' er samlet. Mit eget spørgsmål kan koges ned til noget i retning af: Er der nogen der kender et sted i Malmö, hvor jeg for en fornuftig penge kan leje en stor varevogn / lille last bil (alm. kørekort)? På forhånd tak.

Besvaret

Statoil Midhem har jeg gode erfaringer med. De lejer kassevogne m.m. ud - og servicen, også overfor danskere der skal leje svensk bil, er i top. STATOIL MALMÖ-MIDHEM LUNDAVÄGEN 24 21218 MALMÖ Telefon 040 184640 Utbud Servicestation, 24h öppet Biltvätt Biluthyrning Livs Släp

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...