Guest andreas Skrevet November 10, 2003 Rapporter Skrevet November 10, 2003 Til alle interesserede. Efterhånden har jeg "tæsket" de fleste websites igennem, set i aviserne, ringet diverse annoncører uden at finde det jeg søger: en lejelejlighed i Malmø/Limhamn området, alt mellem 30-80 kvm., hyre efter aftale. Har ikke de store krav, da det er et relativ akut behov! Nogen der har kontakter eller står med ønsket om fremleje af lejlighed med videre? Rolig, stabil, fast indkomst med videre. Skriv venligst til: forza-ac@ofir.dk eller ring på telefon: 35-358835 På forhånd tak for hjælpen og opmærksomheden. Andreas Christensen
Guest andreas Besvaret November 10, 2003 Rapporter Besvaret November 10, 2003 Til alle interesserede. Efterhånden har jeg "tæsket" de fleste websites igennem, set i aviserne, ringet diverse annoncører uden at finde det jeg søger: en lejelejlighed i Malmø/Limhamn området, alt mellem 30-80 kvm., hyre efter aftale. Har ikke de store krav, da det er et relativ akut behov! Nogen der har kontakter eller står med ønsket om fremleje af lejlighed med videre? Rolig, stabil, fast indkomst med videre. Skriv venligst til: forza-ac@ofir.dk eller ring på telefon: 35-358835 På forhånd tak for hjælpen og opmærksomheden. Andreas Christensen
Guest jesper Besvaret November 11, 2003 Rapporter Besvaret November 11, 2003 Har du tjekket http://www.mkbfastighet.se også?
Guest andreas Besvaret November 11, 2003 Rapporter Besvaret November 11, 2003 Hej Gio! ja, jeg har været inde og oprette en profil på MKB Fastighets AB, og har konstant de max. tilladte antal lejligheder booket. Har også været omkring Ellenbogen, Bovision, Hemnet osv. osv. Flere forslag er mere end velkomne... Mvh Andreas
Guest kasper Besvaret November 11, 2003 Rapporter Besvaret November 11, 2003 Prøv ellers http://www.malmobostadsformedling.se/ der er en liste over udlejere i Malmø og omegn. Ellenbogen!? tjo jeg har også været nede foran hans mahogni skrivebord, hvor han ville blanke mig for 2000 SEK...nææ nej. Men det var oplevelsen værd, han taler rigtigt skånsk (lyder som en Sønderjyde der snakker svensk).
Miriam Besvaret November 11, 2003 Rapporter Besvaret November 11, 2003 Hej Andreas Jeg ved at der er en ældre dame her i Limhamn, som vil leje sin lejl ud, en af mine venner har været over og se den. Det et kun en 1 vær., men den er på 53 kvm, jeg mener det var 5300 hun ville ha, og det er fra nu af. Den ligger rigtig godt, på Birger Jarls gatan, som er ca 200 fra den lille havn i Limhamn. Hun har lige hængt et opslag op nede i Malmborgs, så hun har ikke fået den lejet ud endnu. Hvis det kunne ha din interesse, tager jeg gerne et nr, til hende næsten gang jeg er forbi der, hvilket er dagligt.
Guest andreas Besvaret November 11, 2003 Rapporter Besvaret November 11, 2003 Hej Miriam, utrolig dejligt at du har været så opmærksom, for jeg ville da mere end gerne have et telefonnummer til damen. Tag endelig tlf.nummeret og skriv til mig snarest muligt, så vil jeg være meget taknemlig. Tak for hjælpen!!! Andreas Christensen
Miriam Besvaret November 11, 2003 Rapporter Besvaret November 11, 2003 Hej Andreas Jeg tager til Odense i morgen tidligt inde de åbner, men lover at stoppe der på vej hjem i morgen aften, og tage numret til dig. Så du høre fra i morgen aften.
Guest andreas Besvaret November 11, 2003 Rapporter Besvaret November 11, 2003 Det er mere end fornemt! Endnu en gang tak. Andreas
Guest jesper Besvaret November 11, 2003 Rapporter Besvaret November 11, 2003 SEK 5300,- for at leje en 1v...*whoa* Andreas, hvorfor køber du ikke med det samme? Jeg kan svært se en dårlig investering i Malmö. Der findes jo ganske "almindelige" bostadsrätter til en 280-350.000 SEK og et par tusinde i afgift om måneden. Så kunne du jo komme til at sidde for næsten det samme. Og samtidig nyde godt af fradragene.
Guest andreas Besvaret November 12, 2003 Rapporter Besvaret November 12, 2003 Hej Gio, meget relevant og forståeligt spørgsmål. Årsagen ligger i, at jeg gerne vil have afklaret om det virkelig er det jeg vil; altså pendle frem og tilbage mellem Frederiksberg og Malmø. Det er hvad man kan kalde en test... Overvejelser vedrørende lejlighedskøb er da faldet mig ind, men har det lidt sådan, at hvis jeg køber lejlighed derovre og det ikke er mig, så er der lidt for mange transaktionsomkostninger involveret, og det kan blive en dyr flytning. MVH Andreas
Guest thomas Besvaret November 12, 2003 Rapporter Besvaret November 12, 2003 Hej Andreas: Pendling sucks i længden uanset hvad, med mindre man er 101% bilfreak eller "trainbuff". Men du er kommet til den fedeste by i Nordeuropa. Her er alt, undtagen øl i supermarkedet. Os der bor herovre, har gjort det "alle snakker om at man burde gøre". Ydermere er det også dyrt i "omkostninger" at sidde til leje og tænke sig fornuftigt om mens måske boligerne stiger 30-60.000kr i mellemtiden. 50.000SEK - halvårligt i stigning for en 3 vær i City er ikke unormalt. Dette er ikke ment som andet end at du skal lige tænke på det engang, og regne den med i overvejelserne ikke? Prøv lige at lede indlæggende igennem, efter tråde med boligpriser.
Guest andreas Besvaret November 12, 2003 Rapporter Besvaret November 12, 2003 Hej Thomas, ja jer er MEGA bilfreak og kan ikke komme væk fra de tanker, om de perspektiver der er "derovre". At priserne stiger i mellemtiden, er jo en afvejning og vurdering af den generelle prisudvikling, men uanset hvad, så er det et sats. Håber og mener dog, at jeg tager den rigtige beslutning... men det må tiden vel vise. Men mange takker for dit input, det er altid godt at få flere synspunkter på situationen. MVH Andreas
vincent Besvaret November 13, 2003 Rapporter Besvaret November 13, 2003 Hej Andreas. Jeg pendler selv mellem Malmö og Frederiksberg. Kører jeg i bil direkte til jobbet tager det en ½ time ca. og det er en besparelse på ca. 45 min for mit vedkommende (hver vej) - når jeg tænker på dengang jeg kørte med bus og tog. Nu kører jeg dog med Palle, som også skriver lidt herinde - ham sætter jeg af ved Hovedbanegården. Det fungerer sq fint nok ... men tager 10 minutter mere. Prisen for at pendle i bil i forhold til med bus og tog er for mit vedkommende ca. 3.000 DKK mere hver måned fordi jeg har en bil der godt ka li benzin. Men tager man tidsbesparelsen i mængde så er det næsten en helt arbejdsdag om ugen. Noget der svarer til at hvis du havde kørt i bus og tog skulle have brugt sammenlagt ca. 1 uge!!! mere om året med at sidde og kigge på træer og vand *G*. Jeg kan finde de første 800 ting jeg hellere ville lave end at sidde i et tog. Da jeg havde mit andet arbejde (og på fr.berg) havde jeg et par kolleger der boede i lyngby ... de brugte også ca. 40 min på at komme på job. Så om du bor i stor-kbh eller Malmö giver tidsmæssigt samme afstand... tænk over det
Guest andreas Besvaret November 13, 2003 Rapporter Besvaret November 13, 2003 Hej Vincent! Er du sikker på at du overholder fartgrænserne når du kan klare turen på en ½ time... Ja, det er da lidt pebret pris om måneden mht. benzin og broen, men så er du vel ganske tilfreds med de nye fradragsregler pr.1/1 2004, hvis du altså får behov/benytter muligheden. Hvis du har observeret nogle ledige lejelejligheder i Malmø/Limhamn, er du mere end velkommen til at vende tilbage til mig... MVH Andreas
Guest palle Besvaret November 13, 2003 Rapporter Besvaret November 13, 2003 Hej Andreas.... Bemærkede du at Vincent kører i en bil der sluger benzin ??? JO, han overholder hastigheden, og kigger nogle gange mere på "økometeret" end speedometeret hehehe.... (just kidding) Men, jeg sidder på mit kontor ca. 35 min efter vi kører hjemmefra (men, skal også lige op på 4.sal)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu