Guest louise Skrevet January 12, 2002 Rapporter Skrevet January 12, 2002 Hej Er der nogen der kan fortælle mig om man kan beholde sine danske forsikringer (indbo, ulykke, liv, "danmark" og hvad der ellers er) - jeg regner ikke med at det er tilfældet, derfor: er der nogen der kénder et godt (og overkommeligt) selskab i Sverige? LOUISE
Guest louise Besvaret January 12, 2002 Rapporter Besvaret January 12, 2002 Hej Er der nogen der kan fortælle mig om man kan beholde sine danske forsikringer (indbo, ulykke, liv, "danmark" og hvad der ellers er) - jeg regner ikke med at det er tilfældet, derfor: er der nogen der kénder et godt (og overkommeligt) selskab i Sverige? LOUISE
Guest bodil Besvaret March 20, 2002 Rapporter Besvaret March 20, 2002 Tryk-Baltica dækker Skåne. De har en special afdeling som varetager os "overløbere", som flytter til det gamle danske land. Den husforsikring jeg tegnede på Skånehuset er langt billigere end den jeg har på huset i Danmark. Tryk-Baltica samarbejder med Länsforsikring og gå ud fra ders priskoncept. Håber dette kan hjælpe.
Guest philip Besvaret March 30, 2002 Rapporter Besvaret March 30, 2002 Jo flere oplysninger du har jo bedre, så tag det endlig med hvis du har det på papir. Ligesom herhjemme sjovt nok ikke :-)))
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu