Guest kvist Skrevet November 12, 2003 Rapporter Skrevet November 12, 2003 Hej Jeg har læst lidt i de gamle tråde her i forumet, men jeg har ikke kunne få svar på mit spørgsmål hvilket er: Findes der Mc klubber hvor man i medlemskabet rår rabat på forsikringer? Tænkte på noget i stil med danske "MC-touringClub" hvor man får 10% rabat på forsikringer hos Top DK.! P.S Evt også til biler ala (BMW Club) Mvh Kvist
Guest kvist Besvaret November 12, 2003 Rapporter Besvaret November 12, 2003 Hej Jeg har læst lidt i de gamle tråde her i forumet, men jeg har ikke kunne få svar på mit spørgsmål hvilket er: Findes der Mc klubber hvor man i medlemskabet rår rabat på forsikringer? Tænkte på noget i stil med danske "MC-touringClub" hvor man får 10% rabat på forsikringer hos Top DK.! P.S Evt også til biler ala (BMW Club) Mvh Kvist
Guest thomas Besvaret November 12, 2003 Rapporter Besvaret November 12, 2003 Man har nogle bil aftaler igennem bilejernes forening Motormännen. Jeg har ikke benyttet mig af tilbuddet. www.bmwcs.com som er en Svensk BMW klub, de skriver ikke noget om rabataftaler på forsikringer. Kun på originalreservedele. Det er hvad jeg ved om det..nogen andre?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu