Jump to content

Væg til væg tæppe

Recommended Posts

Skrevet

Hej Er der nogen som kan hjælpe mig? Jeg er lige flyttet til malmø og står og mangler et væg til væg tæppe, er der nogen der ved hvor jeg kan købe det henne:-)

Besvaret

Hej Er der nogen som kan hjælpe mig? Jeg er lige flyttet til malmø og står og mangler et væg til væg tæppe, er der nogen der ved hvor jeg kan købe det henne:-)

Besvaret

VI fandt aldrig en ordenlig tæppemand i Malmö så køb dem i DK og få tæppet fragtet, det kan mange gange betale sig hvis du finder en ordenlig fragt mand (350-500 dkr for 4 værelser, prisen regnes ud efter vægt på tæpperne), idet priserne i SE er noget højre end i DK, pga efterspørgslen i SE ikke er så høj, derved lav konkurence.

Besvaret

Hej Jesper Væg til væg tæpper findes ikke i Sverige. For nogle år siden forsøgte Tæppeland at "invadere" Sverige, men forgæves. Svenskerne er ikke til væg til væg tæpper, fordi mange af dem har allergi, men hvad det præcis de er allergiske over for, ved jeg ikke (støv, bomuld ..... no idea) Vi endte med at købe i Danmark og så selv transpertere det over. Det koster ikke meget at leje en kassevogn i Sverige (skåpbil)

Guest anne-grete
Besvaret

Hej Jesper! Vi flytter til Malmö næste weekend og var i går søndag ude for at købe væg-til-væg tæppe til ét af vores værelser. Vi fandt en tæppeforretning med et stort udvalg og en meget venlig betjening. Forretningen hedder Matthuset, og adressen er Agnesfridsvägen 178. Malmö. De har tæpper i alle prislag. Åbningstider: mandag-fredag 9.30-18.00, lørdag 10.00-15.00 og søndag 11.00-15.00.

• 4 weeks later...
Besvaret

Hej Allesammen Tusind tak for de mange gode råd, Har endnu ikke fået købt noget tæppe,men har nu fået nogen gode tips af jer, så nu vil jeg tage ud og kigge mig lidt omkring i Matthuset og Bauhaus og se hvad de har. Tak:-)

• 4 months later...
Besvaret

Jeg var også en tur i Matthuset for at kigge - men priser begyndende fra 350SEK og opad pr kvm, det er godt nok for dyrt. Det ses tydeligt at det ikke er det de sælger mest af. Jeg tog derfor ind til "Miljø tæpper" på Amager og spurgte om de kørte til Malmö. Hvis bare jeg betalte bro-afgiften, så var monterings og leverings-prisen den samme som hvis det var i København. Så jeg købte et væg-til-væg-tæppe der og har fået det leveret og monteret idag. Bare et forslag til dem der, ligesom jeg, ikke bryder sig for meget om træ-gulv happy.gif

• 1 year later...
Besvaret

Genopliver lige en gammel tråd ... er der nogen, der i mellemtiden har gjort sig erfaringer med at handle væg-til-væg tæppe i Sverige? Eller nogen, kan henvise til eventuelle andre deciderede tæppebutikker end "Matthuset" på hhv. Agnesfridsvägen og Mariedalsvägen? Har også overvejet at købe "tæppefliser", hvis de kan fås i en ordentlig kvalitet til en overkommelig pris - nogen der kender forhandlere af sådanne, som handler med private og har en udstilling?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...