Guest mebber Skrevet December 4, 2002 Rapporter Skrevet December 4, 2002 Jeg leder efter et sted i indkøbsted i sydskåne som jeg ikke kan huske hvad hedder, det er et sted hvor der skulle være utroligt mange tilbudsvare og hvor man også bla. kan købe skitøj. Den er lidt svær men er der nogen der kan give mig oplysninger herom ?
Guest mebber Besvaret December 4, 2002 Rapporter Besvaret December 4, 2002 Jeg leder efter et sted i indkøbsted i sydskåne som jeg ikke kan huske hvad hedder, det er et sted hvor der skulle være utroligt mange tilbudsvare og hvor man også bla. kan købe skitøj. Den er lidt svær men er der nogen der kan give mig oplysninger herom ?
Guest martin Besvaret February 6, 2004 Rapporter Besvaret February 6, 2004 Har er der nogen som kan hjælpe med oplysninger om det kan betale sig, at købe medicin fra et apotek i Malmø? Findes der en hjemmeside lige som www.medicinpriser.dk i Danmark?
vincent Besvaret February 6, 2004 Rapporter Besvaret February 6, 2004 Ja, det mener jeg hedder www.apoteket.se
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu