Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa! jeg tænker på flytte ud til oxie, jeg vil lige høre hvad der er tilgængligt af bredbånd derude.. jeg prøvede at tjekke med bredbandsbolaget og bostream men de syntes ikke at kunne leverer i området, er der nogen herinde som allerede bor derude som kan berette om hvad man kan få? hilsen Jesper

Besvaret

Hejsa! jeg tænker på flytte ud til oxie, jeg vil lige høre hvad der er tilgængligt af bredbånd derude.. jeg prøvede at tjekke med bredbandsbolaget og bostream men de syntes ikke at kunne leverer i området, er der nogen herinde som allerede bor derude som kan berette om hvad man kan få? hilsen Jesper

Besvaret

Hej Jesper, Umiddelbart kan du vist kun få Telia og Tiscali. Jeg har selv sidstnævnte, og er udemærket tilfreds. Dog savner jeg fast IP - men det er jo ikke kotyme herovre, medmindre man vælger Bostream, og de er ikke på centralen. Mvh, Martin

• 1 month later...
Besvaret

Hej Jesper, Tjek lige hvad for en forening du flytter til, så kan du evt. tjekke dette site http://www.bolina.hsb.se/intresse_brf.asp, om din forening er på den liste, så har du mulighed for at få HSB's eget net Bolina, som bliver leveret af Telia til kr. 275 pr måned. 2,5Mbit down og 0,5Mbit up! Har selv boet derude.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...