Guest michael Skrevet August 3, 2004 Rapporter Skrevet August 3, 2004 Har man adgang til adsl eller rigtig bredbånd, så har Tele2 i Sverige en god IP-løsning. De gør blot ikke så meget reklame for den... Man betaler - en gang for alle - 699 SEK for en adaptor og et svensk fastnetnr. Til adaptoren tilslutter man sin telefon og netværkskabel, og så har man et svensk fastnetnr. uden abonnement resten af livet!! Derefter betaler man kun lave samtalepriser og intet abonnement. Vil man betale 99 kr. om måneden kan man ringe ubegrænset i fastnettet... men så er det jo næsten det samme som et abonnement. Så regn først lige på om det kan betale sig. Har man adsl kan man dog ikke opsige sit telia fastnet abonnement, så her er løsningen at skaffe sig rigtgi bredbaand og så sige pænt til Telia for al tid. Desuden kan man også overføre sit nuværende fastnet nr. til Tele2's IP løsning Jeg bruger selv løsningen i Danmark, så mine svenske kunder kan ringe til lokaltakst, og kvaliteten er i top. Tippet er hermed givet videre.... www.tele2.se/bredbandstelefoni
Guest michael Besvaret August 3, 2004 Rapporter Besvaret August 3, 2004 Har man adgang til adsl eller rigtig bredbånd, så har Tele2 i Sverige en god IP-løsning. De gør blot ikke så meget reklame for den... Man betaler - en gang for alle - 699 SEK for en adaptor og et svensk fastnetnr. Til adaptoren tilslutter man sin telefon og netværkskabel, og så har man et svensk fastnetnr. uden abonnement resten af livet!! Derefter betaler man kun lave samtalepriser og intet abonnement. Vil man betale 99 kr. om måneden kan man ringe ubegrænset i fastnettet... men så er det jo næsten det samme som et abonnement. Så regn først lige på om det kan betale sig. Har man adsl kan man dog ikke opsige sit telia fastnet abonnement, så her er løsningen at skaffe sig rigtgi bredbaand og så sige pænt til Telia for al tid. Desuden kan man også overføre sit nuværende fastnet nr. til Tele2's IP løsning Jeg bruger selv løsningen i Danmark, så mine svenske kunder kan ringe til lokaltakst, og kvaliteten er i top. Tippet er hermed givet videre.... www.tele2.se/bredbandstelefoni
Guest thomaso Besvaret August 4, 2004 Rapporter Besvaret August 4, 2004 Teleselskaberne har set lyset, guldgruben er ved at tørre ind, den nye prisliste er på vej med IP telefoni teknologien. Mja men man kan jo også bare anvende www.Skype.com. Der kan man også via PCen ringe til folk i udlandet, til lokaltaksten derude. Derudover er den jo gratis direkte mellem 2 PCer globalt. Er ansat i et firma hvor stortset alle de rejsende medarbejdere ude i Østen, anvender dette i stor udstrækning til hjemmet i Danmark. De har også lign billige priser på fast- / mobilsamtaler til udlandet. Tror nu at teknologien og afregnings systemet er lidt det samme, for priserne ligner nu meget godt. Jeg skal ihvertfald ud og have købt et headsæt til PCen nu. Herligt at leve i en tid med alle de muligheder.... men en god mulighed med tele2, hvis ikke man gider snakke fra PCen af.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu