fisker Skrevet September 12, 2004 Rapporter Skrevet September 12, 2004 Er der nogle der har forstand på netværk? Har 2 maskiner som jeg vil have koblet på nettet samtidigt med at de er i netværk, med hinanden. Har en Switch, men kan ikke få det til at virke? har osse et ekstra netkort siddende i den ene maskine, nogle der evt. har styr på hvordan med delt internet forbindelse?
fisker Besvaret September 12, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret September 12, 2004 Er der nogle der har forstand på netværk? Har 2 maskiner som jeg vil have koblet på nettet samtidigt med at de er i netværk, med hinanden. Har en Switch, men kan ikke få det til at virke? har osse et ekstra netkort siddende i den ene maskine, nogle der evt. har styr på hvordan med delt internet forbindelse?
Guest sune Besvaret September 12, 2004 Rapporter Besvaret September 12, 2004 langt det nemmeste er at købe en router, der er næsten altid indbyggt switch, og den koster ca.400 kr. også køre det hele næsten af sig selv.
baerens Besvaret September 12, 2004 Rapporter Besvaret September 12, 2004 hvis .. nu er jeg ikke lige med på om et er det samme som i dk men comhem i dk var telias for et års tid side i dk der fik man kun et ip nummer ud pr bruger og du kan ikke få flere (jo købe) .. så gad vide om det ikke også er det hos jer ,,hvis det er så skal det nok siges at du "kun " har et ip nummer som du skal dele ud med en ruther med en nat opsætning sagt på en anden måde du skal lave et hjemmenetwærk.. dette kan en switch ikke gøre du kan også gøre det ved at sette en server op med 2 net kort i en makine og noget linux.. kenneth baerens
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu