Guest jesper Skrevet October 9, 2004 Rapporter Skrevet October 9, 2004 Jeg oplever at blive kylet af hver halve time ca. Efter små fem minutter, så er der hul igennem igen. Andre med Bostream (Scream) der oplever det samme? Jeg har tjekket driftsstatus på www.bostream.com, og der meldes ikke om nogle problemer. Smed så en mail til deres support...men det nytter jo nok ikke noget her i weekenden! *gg*
Guest jesper Besvaret October 9, 2004 Rapporter Besvaret October 9, 2004 Jeg oplever at blive kylet af hver halve time ca. Efter små fem minutter, så er der hul igennem igen. Andre med Bostream (Scream) der oplever det samme? Jeg har tjekket driftsstatus på www.bostream.com, og der meldes ikke om nogle problemer. Smed så en mail til deres support...men det nytter jo nok ikke noget her i weekenden! *gg*
Guest thomas Besvaret October 9, 2004 Rapporter Besvaret October 9, 2004 Jeg har Xtream. Har anvendt blandet DNS, dvs primary fra Øst, og Secondary fra Syd. Det gav mere driftstabilitet. Var træt af at skulel skifte mellem Øst, vest og syd hver gang en af DNSerne gik ned. Hmmmm...
Guest jesper Besvaret October 10, 2004 Rapporter Besvaret October 10, 2004 Nå ja...selvfølgelig! Syd skiftede jo netop DNS´er for en månrds tid siden eller noget. Og der fik jeg ikke blandet dem igen, men skiftede til ren syd. Jeg flukser straks ind og napper en Øst i routeren.
Guest jesper Besvaret October 10, 2004 Rapporter Besvaret October 10, 2004 Hmm...deres oversigt over DNS´er er vist ikke specielt up-to-date, desværre. Jeg kan surfe mig frem til dem her på Bostreams supportsider: Norr och ost: 212.181.54.2 och 212.181.54.3 Väst: 212.181.52.2 och 212.181.52.3 Syd: 194.236.29.2 och 194.236.29.3 Jeg fik jo at vide af Bostream pr. 070704 at jeg skulle skifte til disse: DNS 1: 81.26.229.3 DNS 2: 81.26.226.3 Nogle der kan oplyse mig om de rigtige alternative (Nord/Vest/Øst) DNS´er - hvis det ikke er de tidligere nævnte?
Guest aj Besvaret October 16, 2004 Rapporter Besvaret October 16, 2004 Mit Scream har været nede i 9 dage nu. Den første uge sagde de at det var pg.a. problemer med deres knudepunkt på Dalaplan. Nu ved de ikke helt hvorfor. De tre år jeg har haft ADSL i Danmark har jeg tilsammen haft noget der ligner 1½ times nedetid. Nogen der har oplevet noge lignende?
Guest jesper Besvaret October 16, 2004 Rapporter Besvaret October 16, 2004 Jeg bliver stadig "u-browser-gjort" i ny og næ igennem dagen. Og det selvom jeg har skiftet imellem forsk. DNS´er. Jeg har skrevet til Bostream, men intet hørt.
Guest aj Besvaret October 17, 2004 Rapporter Besvaret October 17, 2004 SÅ, nu er jeg oppe at køre! Man glemmer helt hvor bekvemt det er lige at kunne tjekke noget, indtil man er uden muligheden.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu