Jump to content

Skal man have telefonabonnement?

Recommended Posts

Skrevet

Min kæreste og jeg flytter til Limhamn til december. Jeg skal have et trådløst netværk i lejligheden, og skal derfor bruge Internet. Har lige snakket med Telia, og de siger at jeg skal have telefonabon. får jeg kan få Internet - kan det virkelig passe? Jeg vil nemlig have Telesom som IP telefoni!

Besvaret

Min kæreste og jeg flytter til Limhamn til december. Jeg skal have et trådløst netværk i lejligheden, og skal derfor bruge Internet. Har lige snakket med Telia, og de siger at jeg skal have telefonabon. får jeg kan få Internet - kan det virkelig passe? Jeg vil nemlig have Telesom som IP telefoni!

Besvaret

Hvor i Limhamn? for hvis du kan få HSB Bolina behøver du ikke abonnement hos Telia....

Besvaret

HSB er en bostadsretsforening så hvis det er en lejebolig så har de nok ret i du skal have oprettet et abonnement..sorry

Besvaret

Jeg regnede også med, at HSB internet kun var for deres "egne" - desværre... Jeg håbede...

• 1 month later...
Besvaret

Kan det virkelig passe, at der ikke findes et selskab i Sverige, hvor man ikke behøver at have fastnet? Hvis det er tilfældet, hvad vil I kloge hoveder så anbefale?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...