Jump to content

Ang ip konto

Recommended Posts

Skrevet

hejsa med jer jeg vil gerne have en ip konto, hvem vil i anbefale og hva skal jeg gøre?? har lige nu ved tele2? jeg har bredbånd gennem bolina(hsb) og har b&O bærbar tlf samt to andre telefoner? håber i kan hjælpe mig....

Besvaret

hejsa med jer jeg vil gerne have en ip konto, hvem vil i anbefale og hva skal jeg gøre?? har lige nu ved tele2? jeg har bredbånd gennem bolina(hsb) og har b&O bærbar tlf samt to andre telefoner? håber i kan hjælpe mig....

Besvaret

Hej Louise Prøv evt at læse den her info først. Jeg har også 1 B&O telefon (Trådløs) sat på IP telefoni, det virker fint. https://www.telefin.dk/help/faq.asp Der er sikkert en venlig sjæl herinde der kan fortælle, om de har erfaringer med lige Bolina?

Besvaret

Hej Louise Jeg har Bolina og en Beocom 4..og det eneste du skal gøre er at tilmelde dig hos Telefin, bestille en adapter (de har en de anbefaler som er opsat til Telefin så køb den) så skal du vente på pakken...og når pakken kommer skal du montere et kabel, en strømforsyning samt din telefon og vente 30 sekunder. Så skal du ringe til TELIA og sige "hej jeg vil gerne opsige mit abonnement" også er du ligesom kørende;-) Man vist montere flere telefoner i serie til adapteren men med en trådløs er det problem løst..

Besvaret

Ole: well det kan anbefales at købe adapteren hos Telefin eller det selskab man nu vælger, da den vil være prekonfigureret med ens indstillinger. Hvis du køber boksen hos f.eks. Kvickly, skal man selv konfiguere boksen...

Besvaret

et lille kig på ´priserne så ligger Telefin og Telsome meget ens, dog koster samme adaptor 749 hos Telsome mod 649 hos Telefin... så jeg tror det er hip som hap om man vælger det ene eller det andet...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...