Guest palle Skrevet December 7, 2003 Rapporter Skrevet December 7, 2003 Måske der er en af jer kloge hoveder der kan hjæple.... Jeg kan ikke downloade nogle filer til min maskine. Der sker ganske simpelt ingenting. Der popper ikke en nyt vindue op, og hvis jeg copy/paster url ind i en ny browser, så kører den ikke. Præcis de samme filer, har jeg med held downloadet på jobbet, men herhjemme går den ikke. Jeg har installeret et program der bruger peer-2-peer (læs: musikprogram til downloads). Dette program har jeg disablet, men lige meget hjælper det. Der er installeret XP på min maskine ..... nogle af jer stjerner, der har en ide ? Det skal lige siges, det gælder alle filer, på nær de mp3 filer som jeg henter via mit musikprogram. *.exe, *.wav *.mp3
Guest palle Besvaret December 7, 2003 Rapporter Besvaret December 7, 2003 Måske der er en af jer kloge hoveder der kan hjæple.... Jeg kan ikke downloade nogle filer til min maskine. Der sker ganske simpelt ingenting. Der popper ikke en nyt vindue op, og hvis jeg copy/paster url ind i en ny browser, så kører den ikke. Præcis de samme filer, har jeg med held downloadet på jobbet, men herhjemme går den ikke. Jeg har installeret et program der bruger peer-2-peer (læs: musikprogram til downloads). Dette program har jeg disablet, men lige meget hjælper det. Der er installeret XP på min maskine ..... nogle af jer stjerner, der har en ide ? Det skal lige siges, det gælder alle filer, på nær de mp3 filer som jeg henter via mit musikprogram. *.exe, *.wav *.mp3
swoop Besvaret December 7, 2003 Rapporter Besvaret December 7, 2003 Hvad sker der, hvis du højreklikker på filen og vælger 'gem som'? Bemærk, at en pop-up killer fx den som ligger i Google Toolbar kan være årsagen til dine problemer.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu