darksaint Skrevet September 2, 2003 Rapporter Skrevet September 2, 2003 Hej med jer da DSB hænger mig langt ud af halsen overvejer jeg muligheden for en brobizz men vil helst dele denne med en anden da det er en stor udgift. Jeg havde forestillet mig følgende: 1. Du har ligesom jeg en bil så vi kan skiftes til at køre. 2. Vi kører så vi kan være i Glostrup kl 7:00 og kører hjem igen omkring kl 16:00 fredagen har jeg som regel fri kl 12:30 og mandagen har jeg pt. fri kl 14:00 disse kan dog ændres efter behov. 3. Ikke ryger. 4. Stabil og punktlig. Ved godt det er mange krav jeg stiller men skulle du være interesseret så skriv endelig så kan vi måske justere :-)
darksaint Besvaret September 2, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2003 Hej med jer da DSB hænger mig langt ud af halsen overvejer jeg muligheden for en brobizz men vil helst dele denne med en anden da det er en stor udgift. Jeg havde forestillet mig følgende: 1. Du har ligesom jeg en bil så vi kan skiftes til at køre. 2. Vi kører så vi kan være i Glostrup kl 7:00 og kører hjem igen omkring kl 16:00 fredagen har jeg som regel fri kl 12:30 og mandagen har jeg pt. fri kl 14:00 disse kan dog ændres efter behov. 3. Ikke ryger. 4. Stabil og punktlig. Ved godt det er mange krav jeg stiller men skulle du være interesseret så skriv endelig så kan vi måske justere :-)
darksaint Besvaret September 25, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret September 25, 2003 Er der virkeligt slet ingen som vil være med på en deler :-)
Guest hund Besvaret November 28, 2003 Rapporter Besvaret November 28, 2003 Rosengård? Du skræmmer jo livet af folket. Hvem vil dog bevæge sig ud i det område? Selv har jeg ingen aktuelle selvmodsplaner.
darksaint Besvaret November 28, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret November 28, 2003 Syntes nu ellers her er ok og bo har ikke oplevet selvmord eller andre ugerninger :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu