Guest martin Skrevet October 20, 2002 Rapporter Skrevet October 20, 2002 Hej, da jeg tænker på at flytte over imod KBH, kom jeg til at tænke lidt på at flytte til Sverige da lejligheder skulle være lidt billigere (samt så meget andet). Men jeg skal gå i skole i Danmark, kan jeg godt det ? håber der er nogen der kan hjælpe MVH Martin F :-)
Guest martin Besvaret October 20, 2002 Rapporter Besvaret October 20, 2002 Hej, da jeg tænker på at flytte over imod KBH, kom jeg til at tænke lidt på at flytte til Sverige da lejligheder skulle være lidt billigere (samt så meget andet). Men jeg skal gå i skole i Danmark, kan jeg godt det ? håber der er nogen der kan hjælpe MVH Martin F :-)
Guest arne Besvaret October 21, 2002 Rapporter Besvaret October 21, 2002 Hvis du læste de andre indlæg ville du finde et der omhandlede at få SU imens man boede i malmø. Søg og du vil finde.
Guest filur Besvaret October 24, 2002 Rapporter Besvaret October 24, 2002 Jo, det kan man da. Med mindre at du skal gå i folkeskolen. For så skal dine forældre melde dig ind i en svensk skole - eller alternativt melde dig ind i en privatskole i København.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu