Jump to content

Dansk skole/børnehave.

Recommended Posts

Guest hausgaard
Skrevet

Hej. Vi er et par der overvejer at flytte til Malmø. Er der nogle der ved om man kan lade sit barn gå i Dansk børnehave/skole, når man bor i Sverige. Mvh Jesper og Helene

Guest hausgaard
Besvaret

Hej. Vi er et par der overvejer at flytte til Malmø. Er der nogle der ved om man kan lade sit barn gå i Dansk børnehave/skole, når man bor i Sverige. Mvh Jesper og Helene

Besvaret

Jeg har hørt rygter om, at dette nu skulle være muligt, men prøv at kontakte din fraflytterkommune. Og gå dem lidt på klingen, så du ikke lader dig affærdige - nogle gange "kommer de i tanker om, at der måsker alligevel er noget om det, man spørger om". Ellers prøv Øresunddirekt på Stortorget i Malmö.

• 1 year later...
Besvaret

Er der nogle skoler i malmø-området med mange danske børn eller danske skoler?

Besvaret

Jeg ønsker ikke børnene skal fortsætte i skole i DK, men i Sverige. Såfremt der er "danske" skoler i malmø, vil jeg foretrække disse. Eller måske svenske skoler som var kendte for at der er mange danske børn i. Men noget siger mig at det primært er danskere uden skolegående børn som flytter til Malmø!!? Jeg hører meget gerne fra danskere i malmø med børn i skole.....Hvis der findes nogle!!?

• 1 year later...
Besvaret

hej, er der nogen der har fundet ud af det her med at hvis man har dele børn i danmark og man skal flytte til sverige at børnene gerne må blive i den danske skole, selvom de får svensk adresse ??????

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...