Guest thomas Skrevet January 9, 2004 Rapporter Skrevet January 9, 2004 Fik en interessant mail om handlingsplanen mellem Københavns Kommune og Malmö Stad, på en blanding af Svensk-Dansk. Mon et "nyt" blandings sprog og en særlig skriveform er på vej? Citat & Link: ********************************* Den nya planen för samarbetet mellan Köbenhavn och Malmö är skriven på en blandning av danska och svenska. Finns på länken nedan. www.malmo.se/see/work/22166/oresund_final1.pdf
Guest thomas Besvaret January 9, 2004 Rapporter Besvaret January 9, 2004 Fik en interessant mail om handlingsplanen mellem Københavns Kommune og Malmö Stad, på en blanding af Svensk-Dansk. Mon et "nyt" blandings sprog og en særlig skriveform er på vej? Citat & Link: ********************************* Den nya planen för samarbetet mellan Köbenhavn och Malmö är skriven på en blandning av danska och svenska. Finns på länken nedan. www.malmo.se/see/work/22166/oresund_final1.pdf
Guest kim Besvaret January 21, 2004 Rapporter Besvaret January 21, 2004 Interessant fænomen ... Spørgsmålet er så hvad "barnet" kommer til at hedde. "Øresundska" er et rimeligt forslag. Der er også det tidligere hørte "Svanska" - men - det er der sikkert nogle svenskere, der vil forkorte til "Svansk" - og det kan vi vel ikke ha' ...
Guest anders Besvaret January 22, 2004 Rapporter Besvaret January 22, 2004 Svensk-dansk? "Svanska"? Då hoppar man enligt min mening över den mest uppenbara bryggan - det skånska språket. Se eventuellt: http://scania.org/ssf/human/lang/
Guest thomas Besvaret January 22, 2004 Rapporter Besvaret January 22, 2004 Ha ha Kim der fik du den :-) Jeg har også tygget lidt på den med Svanska, og må egentligt tilstå jeg tror mere på Dansk-Skånsk igen he he he ....
Guest carspar Besvaret May 26, 2004 Rapporter Besvaret May 26, 2004 Til Thomas O. Ja men så bliver det jo Skanska og det er jo optaget, det er ikke let
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu