Guest mic2 Skrevet April 22, 2002 Rapporter Skrevet April 22, 2002 Hmmm jeg er faktisk interesseret i (for sjov) at vide hvor mange der bor i Helsingborg af brugere fra dette forum. Jeg selv bor her. I Södra Storgatan.
Admin Besvaret April 22, 2002 Rapporter Besvaret April 22, 2002 Det ser ikke ud til at der er så mange, selv om der er en del med færgerne om morgenen.Det er ikke så tosset her i Helsingborg.Og så kan man cykle på arbejde :-)
Guest mic2 Besvaret April 22, 2002 Rapporter Besvaret April 22, 2002 Yep det er faktisk en hyggelig by, og kanon om sommeren.
Guest mic2 Besvaret April 22, 2002 Rapporter Besvaret April 22, 2002 Måske,, kun måske, er det fordi Helsingborg er for eliten ?? Det er bare en idé..
Guest brian Besvaret May 3, 2002 Rapporter Besvaret May 3, 2002 Hallo, jeg arbejder i Helsingborg men bor i Helsingør! Og jeg ser da en del der kommer med færgen om morgen kl.7.40 fra Helsingborg med Scandlines - er der nogen af jer der tager denne ? Dette kunne være sjovt at vide - og jeg må osse sige at Helsingborg er fed "party" by masser af steder at gå, og folk man møder er mere åbne end i Danmark.
Guest peter Besvaret May 3, 2002 Rapporter Besvaret May 3, 2002 Hvem har haft problemer med skatten? Hej Alle, Jeg er ved at skrive mit speciale som journalist, og da jeg fandt ud af hvor ringe et informationsniveau danske myndigheder holder sig, og at der endnu ikke er gjort noget ved skattespørgsmålet, så besluttede jeg mig for at skrive mit speciale om forholdene for danskere på den svenske side af Sundet. For min svenske kæreste og jeg tænker nemlig en hel del på at flytte over til de blå-gule. Så jeg vil meget gerne i kontakt med nogle af jer, for at høre om de problemer I selv har oplevet ved at flytte over vandet. I første omgang vil jeg bare gerne høre om jeres problemer - OG selvfølgelig også om bonus-oplevelserne, så ring eller skriv til mig på 33 79 24 31 / 26 27 24 31 eller peterlevring@hotmail.com Peter L
Guest mic2 Besvaret July 23, 2002 Rapporter Besvaret July 23, 2002 Til Brian Du arbejder i Helsingborg? Er det godt. Vi går selv i tanker med at arbejde i sverige.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu