Guest pendlerkaj Skrevet November 20, 2002 Rapporter Skrevet November 20, 2002 Hej alle, Jeg hørte i min øresnegl idag at hvis man kunne dokumentere at man arbejdede mindst 180timer i danmark, og selvfølgelig havde bopæl i sverige. Så skulle man betale svensk skat! nogle der har hørt om det skulle passe?..
Guest pendlerkaj Besvaret November 20, 2002 Rapporter Besvaret November 20, 2002 sorry, 180 timer pr måned - glemte jeg lige at skrive.
Guest goggeloj Besvaret November 20, 2002 Rapporter Besvaret November 20, 2002 Hvor har du hørt det henne?? Såvidt jeg erfarer så er en normal arbejdsmåned på ca. 163-167 arbejdstimer, hvilket indebærer, at stort set alle skal betale svensk skat iflg. dig! Og det tvivler jeg stærkt på, at den danske regering er gået med til det, hvis jeg kender dem ret....de vil sgu have en STOR del af kagen :-D
Guest jesper Besvaret November 21, 2002 Rapporter Besvaret November 21, 2002 Jeg tror du roder noget sammen. Der er en regel om, at du skal betale skat til arbejdslandet hvis du arbejder mere end 183 dage om året i landet. Du kan læse mere på told og skat's hjemmeside.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu