Guest maj Skrevet October 28, 2003 Rapporter Skrevet October 28, 2003 Okaj, jeg har ikke læst ALLE indlæggene i denne kategori, men det ser mest ud som pendler-spørgsmål. Er der nogen som helst herinde der betaler svensk skat? Maj
Guest zeni Besvaret October 29, 2003 Rapporter Besvaret October 29, 2003 Maj Jeg ved ikke hvor mehet du kendet til skat og hvor mange indlæg du har læst. Alle dem som skriver, at de benytter E101, vil betale skat af en dal af deres indkomst i Sverige. Jeg er en af dem.
Guest maj Besvaret October 29, 2003 Rapporter Besvaret October 29, 2003 Hej zeni, Ikke ret meget - jeg hørte først for nylig om E101. Jeg skal dog betale hele min skat i Sverige, men det skulle jo om muligt gi endnu færre problemer end at betale to steder
Guest zeni Besvaret October 30, 2003 Rapporter Besvaret October 30, 2003 Hej Maj Det er meget lettere at betale et sted ja. Og skulle jeg vælge kun et sted, så er Sverige bedre end Danmark. Her tænker jeg ikke på procenter o.l., men simpelthed på den service som skattemyndigheden tilbyder. Har man bare det mindste problem eller spørgsmål, så går man bare ned til dem, og udfylder og fortæller tingene til dem, så hjælper de. Det kunne Danmark godt lære lidt af. Dog er den svenske "deklarering" lidt rodet ved første øjekast, men der medfølger en god forklaring. Held & lykke med det. Problemer, så spørg endelig eller gå til Skattemyndigheden. Morten
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu