Guest spiff Skrevet December 12, 2003 Rapporter Skrevet December 12, 2003 Hejsa, Er der nogen der ved om E101 "ophæves" pr. 1/1 2004 pga. skatteaftalen, eller om den kører helt til 1/1 2005? Hvis jeg går ind på www.ft.dk og finder lovforslaget, står der bl.a.: "Hvis hele aftalen skal have virkning fra og med 1. januar 2004, skal de to lande give hinanden meddelelse om, at de forfatningsmæssige betingelser er opfyldte senest den 10. december 2003. Skal Danmark kunne opfylde dette, skal en vedtagen og stadfæstet lov offentliggøres i Lovtidende senest den 9. december 2003." Går jeg nu ind på www.retsinfo.dk, og søger på lov nr. 974, og vælger "publiceret i: Lovtidende A", fremkommer lovteksten også. Men jeg har forgæves søgt på www.riksdagen.se efter "danmark" og "skat". Er der andre steder man kan søge? Eller er der nogen der ved med sikkerhed om Svenskerne har godkendt aftalen eller hvad?
vincent Besvaret December 12, 2003 Rapporter Besvaret December 12, 2003 http://www.riksdagen.se/debatt/pressmed/ Intet nyt under solen
Guest kim Besvaret December 29, 2003 Rapporter Besvaret December 29, 2003 Umiddelbart ser det ikke ud til at den bliver ophævet den 1/1-04, men at den er gældende frem til den 1/1-05 hvor den er planlagt til at udløbe.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu