Guest christian Skrevet April 2, 2004 Rapporter Skrevet April 2, 2004 Så skal der køres pænt dregne og piger! En kolloega har en kammerat der arbejder på broen og han siger at politiet hele ugen vil holde razzia på broen, både på selve broen og når man kommer ud af tunnelen, så kør pæn hvis i har jeres kørekort kært!
Guest kim Besvaret April 2, 2004 Rapporter Besvaret April 2, 2004 Det her netværk er virkelig nyttigt ... Man skynder sig at takke for oplysningen.
Guest ***** Besvaret April 14, 2004 Rapporter Besvaret April 14, 2004 Så er der razzia igen dags dato! Denne gang er det på strækningen inden nedkørslen til tunnellen. Så det på vejen over fra SV til DK imorges, så nu er det med at køre ordenligt! Mvh
Guest jesper Besvaret April 21, 2004 Rapporter Besvaret April 21, 2004 Når i siger razzia så forbinder jeg det umiddelbart med at de stopper bilen og undersøger den og det der evt. måtte være i den. Men i jeres indlæg kan det lyde som en fartkontrol, hvad mener i?
Guest christian Besvaret April 21, 2004 Rapporter Besvaret April 21, 2004 med razzia menes at politiet står en hel dag og napper folk der kører for stærkt...forleden stod de bag et af told skurene med deres laser (eller hvad det nu er) så men slet ikke kunne se dem...opdagede det kun fordi solen reflekterede i et eller andet grej
Guest jesper Besvaret April 21, 2004 Rapporter Besvaret April 21, 2004 Okaj...så ville jeg nok foretrække brugen af ordet "Fartkontrol". Razzia er, ganske som Jesper siger, når de enten vinker alle eller størstedelen ind, og tjekker kørekort, dæk, lygter osv.
Guest Trine Besvaret January 5, 2005 Rapporter Besvaret January 5, 2005 Så er der fartkontrol på broen igen. Politiet er observeret på den danske side lige efter tunnelen.. Dato 5. januar 2005 kl. 10.30...
Guest ixen Besvaret January 5, 2005 Rapporter Besvaret January 5, 2005 Håber alle I fartgale fik jer en ordentlig regning.. :-)
Guest malezar Besvaret January 28, 2005 Rapporter Besvaret January 28, 2005 I løbet af de sidste 2 uger har jeg flere gange set en koksgrå Mondeo på dansk plader stoppe et par biler. Mellem 18-20, og lige efter tunnellen når du kører mod S, så de måler folk i tunnellen stopper dem på Peberholmen. Men jeg har da også set den på den modsatte side, igen efter tunnellen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu