Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Så vidt jeg har forstået, så er det fra d. 1. til slut-måneds-dato (?) Det samme gælder for parkeringen på Svågertorp. Dybt latterligt hvis man har ferie indtil d. 14. (eksempelvis)

Besvaret

Hvad koster parkeringen i Svogertorp månedsvis? Er der en hjemmeside hvor jeg kan se det?

Besvaret

400 SEK for den billigeste (læs: længst væk, altså ca. 3 min gang til toget) Den dyreste koster 580 SEK, der er så ca. 2 min gang til toget.

Besvaret

Øhh jeg har lige spurgt, og hus sagde: Man kan kun aktivere en Brobizz fra den første i måneden til den sidste i måneden, hvis man vil have en halv måned, så kan man lave en minibizz (24 ture). Øv.

Besvaret

Så er det sq lavet om for jeg brokkede mig helt vildt for noget tid siden fordi jeg skulle betale extra for en tur som jeg mente jeg havde dækning for. Men det var fordi de talte fra d. 20-19. Men hvis du lige har ringet til Øresund så er det vel rigtigt :-)

Besvaret

Det er rigtigt at brobizz gælder fra d. 1 til den sidste dag i måneden. Mener vi fik brev fra øresundsbroen omkring faktureringen i maj i år.....eller noget i den retning. Mht PBS så kan den afmeldes via netbank indtil betalingsdagen hvis man ikke ønsker at bruge den i den kommende måned. Dette gælder kun hvis den er tilmeldt PBS ikke Autogiro, der er nogle mere komplicerede betalingsbetingelser som jeg opgav at engagere mig i, da vores brobizz kører via den danske bankforbindelse.

Besvaret

Brobizzen gælder for en hel måned fra feks. 1 aug til 31 aug. Men hvis i har kørt mere end de 50 ture målt fra den 2 juli til den 19 august kommer det med som ekstra på regningen den 1. september. Jeg kan ændre den ved broen (Lernacken) hvis jeg vil have ændret til 24 turs bizz i stedet for en 50 turs i den kommende måned.

Besvaret

Carsten: "50 ture målt fra den 2 juli til den 19 aug"? Det forstår jeg ikke? Vi overskred de 50 ture i juni (1 juni til sidste dag i juni) og disse blev så afregnet med den efterfølgende faktura med betaling 1 august? De gange jeg har kontaktet kundeservice for at få oplyst antallet af overkørsler i en given tæller de altså fra den 1 i måneden...

Besvaret

Til Moerke Ja netop de måler hele juni men du har nok først overskredet de 50 ture efter den 20 juni, så kan de først få dem på fakturaen måneden efter, det vil sige den 1 august. Så det burde være ok.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...