Jump to content

Pendlerbizz... *gaab*

Recommended Posts

Skrevet

Hvis der er andre der har bestilt sådan en ekstra pendlerbizz her fra 1/1 har Øresundsbron åbenbart lavet en fejl med ihvertifælde en del af dem da de blev oprettet i weekend'en. I går aftes.. Og igen her til morgen.. Fik jeg den noget skuffende "ugyldig brobizz" ved broen og kunne få lov at betale 230 kroner for at køre på arbejde! Flot nok... Har lige talt med dem - og der er åbenbart sket en fejl så den Brobizz der er på vej i posten til os er tilmeldt både som primær og sekundær brobizz og den "gamle" er afmeldt. De håber at have det rettet i løbet af dagen! Den flinke dame i kundeservice kunne så også oplyse at hvis jeg blot indsender kvitteringerne refunderer de naturligvis dem. Hmm.. Men ret godt gået må man sige!

Besvaret

Hej Lars, Jeg føler med dig - det må have været frustrerende at sidde der bag en god brobizz og få at vide, at den ikke er gyldig. Rigtig fint, at du tager dig tid til at advare os andre. Hvis vi nu bliver udsat for det samme, er vi forberedte, kan trække på skuldrene, lægge ud for betalingen og i øvrigt benytte lejligheden til at sende en (uvenlig) tanke til de sikkert velmenende mennesker i det administrative system.

Besvaret

Nu virker min så igen - hjem her til aften forløb helt normalt. Kim> Ja - det er altså en noget tom fornemmelse, og gad vide hvad der egentlig sker hvis jeg nu ikke havde andet betalingsmiddel end min brobizz med på turen?!?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...