birkster1977 Skrevet January 27, 2005 Rapporter Skrevet January 27, 2005 Hejsa. Er der nogen som er klar over hvordan korttids parkering fungerer på svågertorp, hvis man kun har brug for at have bilen holdende der et par timer? jeg har set at der foruden indhegnings-parkeringen, er nogle plader ude foran stationen som ikke er hegnet ind, men som er forsynet med nr. men jeg syntes nu ikke lige at kunne få øje på er parkerings meter til at købe billetter med? Er det en velbevaret hemmelighed hvordan man kommer til at sætte sin bil der? jeg har været over og lure på deres P-automat, men som jeg forstår det er det kun til at indløse billet til Bom-systemet over ved den indhegnet parkering? eller tager jeg fejl?
ulmus Besvaret January 29, 2005 Rapporter Besvaret January 29, 2005 Den store plads på Svågertorp (Väster") er den, man skal bruge til korttidsparkering. Den meget mindre plads til venstre, når du kommer til stationsbygningen ("Öster") er kun for heldagsparkering. Derudover er der nogle 1-times pladser lige foran bygningen, som kun kræver P-skive. På Väster-parkeringen kan du enten bruge et kreditkort eller benzinkort. Det stopper du ind, når du kører frem til bommen. Når du så henter din bil igen, stopper du det samme kort ind igen, og beløbet bliver trukket på kortet. Nemt og enkelt. Du kan også køre frem til bommen og trykke for billet, som du så skal betale for i automaten på stationen, inden du henter bilen.
BS Besvaret January 29, 2005 Rapporter Besvaret January 29, 2005 Du kan også holde på bauhaus parkeringsplads. Der kan du holde hele dagen ganske gratis
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu