credde Skrevet January 28, 2005 Rapporter Skrevet January 28, 2005 Hej, Jeg har lige fået ny bil, en super lækker Audi A4 Avant 3.0 Quattro S-line mit dem ganze molevitten. Men jeg har et underligt problem. Jeg er nødt til at holde brobizz'en ud af vinduet, før den virker - og det er med begge, de brobizz'er, jeg har. Har nogle af jer samme problem? Det irriterer mig grænseløst. mvh, Christian
Guest kim Besvaret January 28, 2005 Rapporter Besvaret January 28, 2005 Du skulle vel ikke have købt en særlig varmedæmpende forrude?
Guest lars Besvaret January 28, 2005 Rapporter Besvaret January 28, 2005 Hey.. Tillykke med bilen! Super lækker er den. Har du købt den ny i SE? Og så med Quattro... Hmm - det kunne jeg altså godt savne en sjælden gang i min BMW. Hehe - til gengæld kan jeg godt få en del sjov ud af at forestille mig situationen sådan rent billedligt ved den røde løber! Har du overvejet soltag? *GG* Så kan man bare række op! Det er i øvrigt som Kim siger nok varmedæmpende forrude. Der "plejer" at være et felt somewhere, vist nok typisk omkring bakspejlet, hvor man kan placere Brobizz og lignende indretninger.
Guest jesper Besvaret January 28, 2005 Rapporter Besvaret January 28, 2005 Præcis...lige bag bakspejlet plejer der at slippe "bizz-signaler" igennem. Ruden er UV-og-meget-andet-dæmpet - så det kan også knibe med radiobølger.
Guest jan Besvaret January 28, 2005 Rapporter Besvaret January 28, 2005 Hej Credde Tillykke med bilen. Jeg overvejer selv at købe en A4 med S-line (når jeg flytter). Det er desværre en sjælden vare i Danmark til den pris, så det er lidt svært at finde biler hvor man kan se det ordenligt. Har du evt. et billede af din bil så forskellen kan ses?
credde Besvaret January 28, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2005 Lars, Bilen har da naturligvis soltag (hehe) foruden el lædersæder med hukommelse, navigation med tv osv. *mums* Bilen er fra august 2002 (er importeret fra Tyskland) og er lige kørt til -> 35.000 km. Jeg har faktisk prøvet alle mulige positioner (også bag bakspejlet) - forstår det ikke. Jeg gider iøvrigt ikke have bizz'en siddende fast - det skæmmer, så hvis jeg skal holde den op til bakspejlet hver eneste gang, så kan jeg lige så godt åbne vinduet. mvh, Christian
credde Besvaret January 28, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2005 Hej Jan, Der findes to ting, du skal vide. Standard S-line (som min) er med aluindlæg, org. 17" RS4 fælge, sænket og en del andre ting. Derudover kan man købe en S-Line eksteriørpakke som giver sideskørter, et andet bagskørt. Så du kan kun se min - som ikke har eksteriørpakken. Men gå ind på: http://www.credde.dk/biler.html og se billeder af bilen. mvh, Christian
credde Besvaret January 28, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2005 og for reklamens skyld, så er det Peter Holst, den flinke mand, som har hentet den til mig :-) Er du så glad Peter *hehe* mvh, Christian
Guest lars Besvaret January 29, 2005 Rapporter Besvaret January 29, 2005 Credde> Den ser superlækker ud :-) Og det der sæder med memory er sgu ikke helt ubrugeligt når konen også bruger bilen! Spørgsmål: Hvad er det for en "dims" du har siddende i højre side af midterkonsollen? Telefonholder?
credde Besvaret January 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2005 Lars, Takker... Ja det er en telefon holder, som jeg skal have pillet ud, havde bare ikke lige en umbrako, der var lille nok - før i dag - så det fixer jeg ved lejlighed. mvh, Christian
andersen Besvaret January 30, 2005 Rapporter Besvaret January 30, 2005 Fed bil Credde... Ærgeligt det ikke var exteriør-pakken - kunne godt tænke mig at se stylingen, men også fedt nok at se det andet. Så har man da lidt idé om det Jeg overvejer selv en A4 Limousine 2.0T... men først skal jeg lige have solgt min danske lejlighed :o)
credde Besvaret January 30, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2005 Jan, Jeg har godt nok ikke set ret mange 3.0-ere med S-Line exteriør pakke - faktisk er de fleste af dem 1.8T-ere. Men jeg har noget helt andet "diskret" styling i tankerne - kommer tid - kommer råd :-) mvh, Christian
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu