Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Først og fremest skal det siges at jeg ikke har noget imod at bruge en del timer på transport happy.gif Jeg overvejer at flytte til Malmö og så arbejde i Odense. Mit spørgsmål går på om der er nogen der har erfaring med at køre i bil fra Malmö og så til Odense (eller forbi) ? Altså hvad det koster i broafgift, om der er noget der kan trækkes fra ? På forhånd tak.

Besvaret

Du har dit almindelige kørselsfradrag, nøjagtig som i DK (så længe du bibeholder din danske indkomst, og bliver beskattet i DK). Desværre er der ikke, endnu, kommet et fradrag for at køre over broen, som der er på danskere der pendler over Storebælt. Men dét venter vi på med krydsede fingre. Vedr. priser på overfart af Öresundsbron, så kan du se de aktuelle priser på deres hjemmeside http://www.oeresundsbron.dk

Besvaret

Mange tak for dit svar... som lige leder hen til endnu et spørgsmål happy.gif Er der fradrag for kørsel over Storebælt's broen ? Vil det sige at man kan trække udgiften til broen fra i skat, eller er der nogle specielle priser ? På forhånd tak.

Besvaret

Fradraget for kørsel over Storebælt er kr. 90,- pr. vej hvis man kører i bil, og kr. 15,- pr. vej hvis man tager toget.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...