Guest palle Skrevet February 12, 2004 Rapporter Skrevet February 12, 2004 Jeg har fået et brev ind af døren, hvor jeg er tilbudt et vanvittigt billigt lån, hvis der kan tages pant i min lejlighed. Vi snakker rente på 3.6% Det er op til 500.000 Sek til 1050 Sek per måned. Det lyder næsten for godt, ikk ?? Er der nogle af jer, der har fået lignende tilbud ??? Eller, nogle som har hørt om firmaet ?
swoop Besvaret February 12, 2004 Rapporter Besvaret February 12, 2004 Hej Palle, Nej jeg har aldrig hørt om omtalte firma, og Google kan intet finde på omtalte navn. Men er 3,6% så vildt billigt endda? Har du prøvet at få banken til at komme med et lignende tilbud?
Guest palle Besvaret February 12, 2004 Rapporter Besvaret February 12, 2004 De følger (iflg. den telefonsamtale jeg havde igår) den svenske nationalbanks rente, som pt. er 3.6%) Jeg syntes egentlig det lyder liiiidt suspekt, men hvis der er andre der har erfaringer, så hører jeg meget gerne om dem
Guest dansken Besvaret February 12, 2004 Rapporter Besvaret February 12, 2004 Tjek lige hvor ofte der er rentetilskrivning. For hvis det er hver måned, så vil det med renters rente, blive dyrere på årsbasis. Der kan også være gebyrer og ling. Det er derfor man i DK er forpligtet til at skrive den ÅRLIGE omkostning i % inkl. gebyr. Så man kan sammenligne lånetilbud. Jeg ved ikke hvordan reglerne er her i Sverige.
Guest ***** Besvaret February 12, 2004 Rapporter Besvaret February 12, 2004 Ja, Dansken har ret: tjeck om der er tale om ÅOP eller effektiv rente, eller hvordan det forholder sig. Ret så vigtigt må man sige!
Guest palle Besvaret February 12, 2004 Rapporter Besvaret February 12, 2004 Jeps, alt dette er jeg opmærksom på. Selvfølgelig skal jeg ha' en udskrift af årlige omkostninger. Egentlig har jeg tænkt mig at bruge det over for min bank, og så se hvad de kan tilbyde
Guest tommy Besvaret February 15, 2004 Rapporter Besvaret February 15, 2004 Hejsa Jeg har snakket med manden, du nævner. Han tilbyder bare og låne penge for pant i boligen, Han skal selv have 5000 kr for at oprette osv. Det meste suspekte er at da jeg blev ringet på var det fra et nummer som stammer fra KINA!!! Jeg droppede ham efter jeg havde snakket med ham. Han gav mig et visitkort som han sagde var et gammelt et så han stregede noget over og så var der et tlf nr man kunne ringe på tilbage. Bare min erfaring med dem/ham. Man kunne jo tro at når man har betalt de 5000 til ham så høre man aldrig mere fra ham.. ?
Guest palle Besvaret February 15, 2004 Rapporter Besvaret February 15, 2004 Jeg droppede ham også. Det lød simpelthen for vanvittigt. Iøvrigt havde jeg ikke lyst til at invitere en helt fremmed mand ind i min lejlighed, man ved sgu aldrig hvilke ideer/hensigter de har.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu