Guest eskild Skrevet April 25, 2002 Rapporter Skrevet April 25, 2002 Hvis man havner her i Uplysnings centralen, hvordan slipper man så af med den anmærkning. Hvis man fx. ikke lige fik betalt husleje til tiden men bare betaler for sent... Er det sådan at man får en advarsel inden man registreres eller ryger man bare ind for et godt ord? Mvh Eskild
Admin Besvaret April 25, 2002 Rapporter Besvaret April 25, 2002 Se det er jo et godt spørgsmål.Jeg har ikke selv haft det problem, men har du prøvet at kigge på www.uc.se ?
Guest steelsky Besvaret February 4, 2003 Rapporter Besvaret February 4, 2003 Man venter i 3 eller 5 år, kan ikke lige huske det. Ikke som i RKI hvor man fjernes når man betaler sin gæld. /Søren
Gustaf Besvaret May 31, 2008 Rapporter Besvaret May 31, 2008 Jeg så på deres hjemmeside, at man kan bestille et såkaldt "Registerutdrag" hvis man er nysgerrig på hvad de har registreret på en. Her er et direkte link. https://www.uc.se/source.php?id=1041518
EBL Besvaret June 1, 2008 Rapporter Besvaret June 1, 2008 Fra en meget pålidelig kilde (tv-programmet Lyxfällen, torsdag aften ;) ) ved jeg at man står i kronfogedens register løbende år + 3 år, regnet fra den dato hvor gælden er indfriet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu