Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Skal til at købe hus, og ville gerne have et bud fra en svensk bank også. Så jeg tænke på om der var nogen af jer der havde en mail adresse på en god rådgivere i ville af med ?

Besvaret

Hej Miriam Vi finansierede vores køb via Nordea i Limhamn. Det var super for de er vant til danske kunder og dermed specielle forhold for "sådan nogle som os". Jeg er ikke meget for at lægge min rådgivers mail ud på debatten men hvis du er interesseret kan du maile til mig så sender jeg mail og telefonnummer.

Guest michaelbo
Besvaret

Det samme her fik god betjening af rådgiver i Nordea, mail for nr og mailadresse.

Besvaret

Jeg har kun gode erfaringer med SEB på Gustav Adolf Torg i Malmö. Spørg efter Claes Rexert han er altid meget hjælpsom.

Besvaret

Jeg kan også anbefale SEB på gustav adolf's torg. De har deres Bo-punkt og rådgivere der kender til danskere happy.gif

• 2 weeks later...
Besvaret

Miriam: Fandt I en rådgiver i Limhamn ? Træt af at bo til leje. Ps. fryser du ikke ørene når du kører over broen med det tag (lå lige bag dig idag)

Besvaret

Hej Kasper Nej, de vendte ikke tilbage dem jeg har skrevet til, men har fundet huset så... jeg vil høre med mægleren om ham har kontakt til en rådgivere, og tage det den vej. Men har min danske bank i baghånden, og kan ikke helt finde ud af hvor det bedst kan betale sig at låne pengene - Der er måske nogle der vil dele deres erfaringer ? (har IKKE kigget i gamle indlæg :-) ) Og ørene de har det da helt fint :-)

Besvaret

SEB på Gustav Adolf Torg i Malmö. Claes Rexert, han er rigtig flink som flere skriver.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...