ulmus Skrevet October 29, 2004 Rapporter Skrevet October 29, 2004 Susan> hvilken slags samarbejde mangler du m.h.t. Nordea? Jeg har haft Nordea i både DK og S, siden jeg flyttede over. Der er da ingen problemer.
Guest susan Besvaret October 29, 2004 Rapporter Besvaret October 29, 2004 Hej! Det jeg savner er at kunne få min lön fra Danmark automatisk overfört (hurtigt) til min konto i Sverige. Det siger Nordea i Sverige at de desvaerre ikke kan klare. Jeg har spurgt dem flere gange og de siger bare at det er "pinligt, men sådan er det altså bare". At den danske og svenske Nordea ikke har den slags samarbejde. *håber nu at du skal skrive at det ikke er rigtigt og at en dansk Nordea sagtens kan ordne det* Kan du sige mig mere praecist hvor lang tid det tager för pengene sidder på din svenske konto og hvad meget det koster og hvis der indgår internetbank og så videre... Information tak! :o) God weekend! (Trevlig helg)
Toft Besvaret October 29, 2004 Rapporter Besvaret October 29, 2004 Susan: Jeg er sikker på at Nordea kan hjælpe dig, hvis det med lønnen er dit eneste problem. Tjek i øvrigt dette link: http://www.sunddebat.com/discus/messages/171/186.html?1022013487 Ulmus uddyber sikkert senere, da hun nok stadig har Nordea som sin bank
Guest sanni Besvaret October 29, 2004 Rapporter Besvaret October 29, 2004 Hej Susan Vi får vores danske su overfört fra vores nordea konto i DK til vores svenske nordea konto hver måned som en fast overförsel. De er der dagen efter, de er på den danske konto. Det kostede os vist nok 30 DKK förste gang, og sidenhen, fordi vi oprettede det som fast månedlig overförsel, har det ikke kostet os noget. Vh
ulmus Besvaret October 29, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret October 29, 2004 Jeg har også en fast overførsel hver måned - det har aldrig kostet mig noget. Pengene bliver flyttet fra min danske konto den 28., og allerede samme dag er de på min svenske konto. Af og til har jeg været ude for, at jeg har fået løn senere end den 28., som er min faste dag, så er det bare at ringe i god tid, så ændrer de datoen i pågældende måned, uden omkostninger. Susan, du skal bare gå i din danske Nordea og få lavet ordningen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu