Guest simon Skrevet February 3, 2005 Rapporter Skrevet February 3, 2005 Hej Jag har snakket med SEB idag angående finacering af en bostadsret i malmø. De har kun regnet med min indtægt, og ikke min kones, fordi hun er arbejdsløse og får dagpenge. Det var det de sagde, at de tage ikke dagpenge med i beregninge når man skal låne til et bostad. Gælder det her i alle banker i Sverige eller er det forskellige fra bank til bank. Er der nogen der har haft det samme prob. mvh Simon
Guest lars Besvaret February 6, 2005 Rapporter Besvaret February 6, 2005 Hvis der er for meget bøvl kunne du evt. overveje at financiere det via din danske bank. De tager så vidt jeg ved dagpenge med i deres beregninger.
Guest simon Besvaret February 7, 2005 Rapporter Besvaret February 7, 2005 det vil jeg prøve, jeg har booket et møde med Nordea DK
Guest lars Besvaret February 7, 2005 Rapporter Besvaret February 7, 2005 Vi har ganske gode erfaringer med Nordea DK - også i forhold til vores flytning til Sverige. De kan sagtens tage pant i svensk ejendom osv, renten er dog en smule højere end hvad du kan få det til i Sverige... Men hvis alternativet er "intet lån" i Sverige så.... Held og lykke med det!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu