Guest thomas Skrevet July 29, 2003 Rapporter Skrevet July 29, 2003 Hej Jeg er så heldig at have fået plads nede i p-kælderen 1/8, og skal nu hæve beløbet på huslejen? Har siddet og kigget lidt frem og tilbage i mine papirer og aner ikke ud eller ind. Skal man kontakte Autogiro, eller skal man bare ringe til HSB? Jeg tror det er så indlysende almindelig viden at de ikke har skrevet noget på deres webside, og jeg så står i dette storte hul :-) Ulmus ....du må vide det, kan man bare ringe og få hævet beløbet? Kan heldigvis betale 1. gang kontant.
swoop Besvaret July 30, 2003 Rapporter Besvaret July 30, 2003 Thomas: Du skal tage fat i HSB, og få dem til at sende en autogiro blanket, som skal udfyldes og smides tilbage til HSB. Ofte har firmaerne en autogiro blanket liggende online ...
ulmus Besvaret July 30, 2003 Rapporter Besvaret July 30, 2003 Jeg ved det ikke, men tror umiddelbart at det sker helt automatisk, at HSB ændrer det opkrævede beløb.
Guest thomas Besvaret July 30, 2003 Rapporter Besvaret July 30, 2003 Ulmus: Ja det kan godt være engentligt, nu får vi se hvad der sker. Prøver at hive fat i Vicevärden. Swoop: Det er fordi jeg har en aftale kørende allerede, og den skal bare hæves med nogle hundrede. Det er bare om man kan gøre det via tlf. og hvor, eller man skal lave en helt ny aftale?
swoop Besvaret July 30, 2003 Rapporter Besvaret July 30, 2003 Thomas: Ohh hvis du allerede har en autogiro aftale med HSB, er det bare at ringe til dem og få dem til at forhøje beløbet. Jeg kan ikke se nogen grund til at nedlægge nuværende aftale og oprette en på ny.
Guest thomas Besvaret July 30, 2003 Rapporter Besvaret July 30, 2003 Nårh ok, det lyder jo egentligt meget let :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu