swoop Skrevet October 16, 2003 Rapporter Skrevet October 16, 2003 Nu har jeg forsøgt mig via nettet/mail at låne mellem 25000-50000 til udbetalingen på en bil i 1½ måned. Men jeg får afslag hele tiden, fordi jeg har inkomst i danmark og ikke sverige. Eller fordi jeg ikke har boet i Sverige i 3 år. Nogen der ved hvor jeg kan fremskaffe 25000-50000 fra``???
Miriam Besvaret October 16, 2003 Rapporter Besvaret October 16, 2003 Hej ALlan Har du hørt med din bank i Danmark ?
swoop Besvaret October 16, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret October 16, 2003 Har ingen bank i Danmark...... :-( Regnede ikke med at Svenske udlånsvirksomheder ville være så snævert synet og lidt diskriminerende. Og jeg er ikke en 'engel' i Dk..... SÅ jeg kan kun låne i Sverige, hvis jeg da kan!!!
vincent Besvaret October 16, 2003 Rapporter Besvaret October 16, 2003 At svenske udlånsvirksomheder skulle være snævertsynede og diskriminerende kan jeg ikke forstå. Fælles for dem er jo, at enten så stiller du sikkerhed for lånet - enten i din bolig eller i din bil. Hvis du ikke kan stille sikkerhed skal banken være sikker på at du har råd til at låne pengene - og vil derfor se på dine udgifter holdt op mod din løn - derfor skal de have kreditoplysninger og lønsedler fra DK. Kan du fremskaffe dette og møde op i en bank i SE så skal det eneste der står i vejen for lånet være en dårlig økonomi, eller betalingsevne - f.eks hvis du køber en så stor bil at du ikke kan betale afdragene på dine lån. Nu er jeg sikker på at du har gennemtænkt din situation, så jeg vil slet ikke foreslå dig at købe en mindre bil - men kunne det tænkes at du kunne lægge et realistisk budget du tager med i banken, så vil du have gjort din forhandlingssituation væsentligt bedre
Guest trut Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Allan, haha, din plattenslager. Har ingen bank i Danmark, hvordan får du så din løn, via dummebøder måske? Og du har ifølge dit budget et overskud på ca. 9000 kr om måneden, så kan du vel også spare de små 25000 kr op, som du skal bruge relativt hurtigt? Du er jamret herinde i mindst 3 måneder, det er da 27000 kr. Trut.
Guest jesper Besvaret March 22, 2004 Rapporter Besvaret March 22, 2004 Jeg kunne f.eks, ikke oprette et mobilabonnement fordi de ikke kunne kontrollere min indtægt. Men en kopi af min årsopgørelse pr. fax gjorde udslaget. Jeg forstår godt virksomhederne. Vi skal vel ikke behandles bedre end de svenske ansatte. Når de nu ikke kan indhente oplysninger på os er det helt rimeligt at vi selv skaffe oplysningerne. Så hvis du kan dokumentere en indtægt med et rimeligt overskud der kan bære et afdrag på det ønskede lån, er jeg sikker på, at de vil se lidt mere positivt på din låneansøgning.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu