Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Hej Allan Beklager hvis du synes, jeg har talt grimt til dig. Det var alvorlig talt ikke min mening. Jeg synes bare, dine indlæg er helt ude i hampen! Du har jo åbenlyst ingen forståelse for, hvordan en økonomi hænger sammen. Jeg blev irriteret, men er glad for at andre har fulgt op på mit indlæg og i lidt pænere vendinger har forklaret dig, at du ikke fatter en skid af, hvad der foregår.

• 2 months later...
Besvaret

Victor: Hej, jeg tror slet ikke du skal sige undskyld eller lignende, for "Hr. Hempel" har lige forsøgt sig med et lignende nummer på denne tråd: http://www.sunddebat.com/discus/messages/171/981.html?1075426013 Der er efter min mening tale om alvorlige forsøg på bondefangeri, så hold jer for Odins skyld på miles afstand af denne herre. Forresten kan I se andre af hans forsøg her: http://www.cnworld.com/dif/Kapital/asp/GetMessage.asp?ID=103 Og her: http://www.shareholders.dk/forum/vismessage.asp?ID=1242 Som sagt: Pas på. Dette er blot forsøg på at franarre godtroende mennesker deres penge. Se mere om disse forsøg på denne adresse (det er en video): http://www.dr.dk/pubs/nyheder/template/lib/ram.jhtml?multimediaID=73925

Besvaret

André. Som jeg har skrevet før på disse sider, skulle du så ikke tage og kommentere de ting som rager dig?? I stedet for at lege politi betjent!! Jeg undrer mig over at alle herinde tror at alle er svindlere, tyve og bedragere!! Jeg hører meget gerne om dine agumentationer om Hempel, eftersom du er så sikker på at han er ude på at snyde folk. Så PAS DIG SELV!!

Besvaret

Kære AKH, Min kommentar skyldtes ikke noget ønske om at lege politi, jeg ville blot advare andre imod at falde i en fælde, der forøvrigt har lokket mange ofre i bl.a. Danmark. Hvis dette virker som irriterende indblanding, beder jeg dig og andre undskylde. Det var bestemt ikke hensigten. Mvh.

Besvaret

Mit problem er at du beskylder Hempel, for at være en svindler og bedrager. Men tilsyneladende stammer din mistro fra en udsendelse på tv. Jeg kan nævne at ejendomsinvestering ikke er ret risikobetonet generelt. Men som der er inden for alt ting, så er der nogen der tænker på 1 ting. At snyde andre. Men jeg har indtrykket af at flere herinde kender/ved hvem Hempel er, og anser ham personligt ikke for at være en svindler. Og vi kan godt diskutere risikoen, men lad folk som har interesse i følgende løsninger om selv at vurdere risikoen, og derudaf selv træffe en beslutning. Formoder ikke at du har noget personlig på/mod Hempel??

Besvaret

Hej AKH, Jeg kan udmærket godt forstå din pointe, og det er bestemt ikke min natur at rode i andres ting. Men vil du ikke give mig i det mindste delvist ret i, at det kan være relevant i visse situationer at advare andre for en sikkerheds skyld? Ville du ikke selv advare andre, hvis du mente der var en risiko for at de havnede i noget tvivlsomt? Men jeg beklager som sagt hvis mit indlæg kan opfattes som om at jeg leger betjent. Intet ligger mig fjernere. Mvh.

Besvaret

Jeg vil give dig HELT ret, men så skal man også være 100 % sikker. Jeg syntes at det er synd at dette forum, som ellers er fremragende, bliver benyttet til desideret person hetch. Ikke kun i dette tilfælde men generelt. Så fremover, ved mindre man har klare beviser/har undersøgt tingene, så lov mig at I vender den anden kind til.

Besvaret

Ja, jeg kan godt se hvad du mener. Og jeg skal heller ikke udelukke at jeg burde have ignoreret indlægget, men sådan kan det gå. Jeg respekterer dette forum særdeles højt, men dette kunne være grunden til en overreaktion fra min side. En stor undskyldning under alle omstændigheder til både dig og andre, der har opfattet min respons som utidig og indblandende. Mvh.

Besvaret

Jeg synes også det er synd at man anklager A. Hempel for at være svindler - hvis han ikke er det. Jeg synes derimod det er helt på sin plads at advare mod farerne ved den slags investeringer. Jeg tror derimod godt man kunne gennemskue Hempels umådeligt kejtede forsøg på at opstille et budget. Måske han havde virket mere troværdig hvis han havde opstillet et realistisk budget? Jeg synes ihvertfald det er synd, hvis Hempel er blevet opfattet som en svindler, når han blot ikke har nogen økonomisk realitetssans. Det er der ikke noget galt med ... min kæreste kan heller ikke styre sin økonomi. Der er nogen der kan, og så er der nogen der ikke kan -sådan er det, acceptér det eller lad være. Så er det jo heldigt at min kæreste har sådan en som mig happy.gif Til trods for alt så skriver den kære Hempel jo også at han godt ved at det er et naivt forsøg (læs første post i denne tråd). (fik jeg nævnt at jeg forresten leder efter en andel i kbh - minimal risiko? happy.gifhappy.gifhappy.gif

Besvaret

Hej Vincent, Jeg kan kun sige at jeg er helt enig. Og som jeg også skrev til AKH, erkender jeg at jeg burde have blandet mig udenom og ladet andre Debat-brugere om at træffe deres egne afgørelser. Men min personlige holdning er stadigvæk den, at foretagendet virker mildest talt usikkert, og den vurdering skulle jeg så også have holdt mig til. Venlig hilsen

Guest firestone
Besvaret

Egentlig burde denne tråd have lov til at dø en stille død - - - MEN - er der andre end mig, der har tænkt over hvem AKH kan være ? ? ? Det KUNNE jo tænkes at være en vis Allan Hempel, der under dæknavn henholdsvis forsvarer sig selv og angriber angriber andre - - - Med venlig hilsen - Firestone - et andet dæknavn

Besvaret

AKH: Og hvem var det lige der gav DIG rettigheder til at rende og pege moralske fingre i debatten. Hvor der er debat er der også meninger. Hvor folk falder lidt ved siden af, må de også tage ordende for det. Det har jeg tit erfaret herinde, men det må man tage i stiv arm, eller holde sig fra medier. Så inden du påstår andre leger politifolk over andre, hvad med så selv lige at klappe tasteturet, du har en ernorm trang til at udøve censur tilsyneladende. Det ovenstående er ikke en påstand, og heller ike et forsøg på at smide benzin på et bål, men du skal ikke være efter folk på den måde. Kom med løsninger, istedet for bare at kommentere alt det de andre siger, og måden som de gør det på. Når vi andre kommer til det, er du der straks med en moraltåge af den anden verden, som end ikke Holger K kunne gøre bedre.

Besvaret

Arne K. Tak for et fremragende indlæg. Jeg kan ikke være mere enig!! Min pionte er enkel; Hvis ikke man har noget konstruktivt at sige, så klap i. Jeg ville syntes det var synd hvis dette forum blev lavet om til et person hetch forum som det i visse indlæg er på vej til. Så en opfordring til alle;

Besvaret

Sikke en omtale af mig som person...... Jeg foreslår at det med dette indlæg så lukker vi denne person debat omkring mig. Beklager de reaktioner mine indlæg har skabt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...