Guest martin Besvaret September 23, 2004 Rapporter Besvaret September 23, 2004 Synes du ikke, at det er bare lidt pinligt at udstille dit vrag herinde? Vi har vist allesammen set dig på broen fra tid til anden (ikke noget kønt syn)
Guest jesper Besvaret September 23, 2004 Rapporter Besvaret September 23, 2004 Jeg skal KLART ha´ Toyota igen, når Audi´en ryger. Det er jo fantastisk hvad sejlgarn og plastic-padding kan udrette af mirkaler ;o)
Guest toft Besvaret September 23, 2004 Rapporter Besvaret September 23, 2004 Gio: Ja du skal KLART ha´ en Toyota når Audi'en ryger - for man har jo ikke råd til andet i Danmark
Guest jesper Besvaret September 23, 2004 Rapporter Besvaret September 23, 2004 Toft: Nej..det er også én af årsagerne. Men jeg kan sgu´ godt li´ Toyota! Audi er da nice - men aaaalt for dyr at reparere på.
Guest michaelbo Besvaret September 23, 2004 Rapporter Besvaret September 23, 2004 Vi ka' da byt' jeg overtar' din audi på svenske plader, så ka' du overta' min mercedes på danske plader.
Guest jesper Besvaret September 24, 2004 Rapporter Besvaret September 24, 2004 He he...det kommer så sandelig an på HVILKEN Mercer...samt stand, se´føli´! ;o)
Guest martin Besvaret September 24, 2004 Rapporter Besvaret September 24, 2004 Tror du gør en dårlig handel der Gio (trods alt). For husk på: Der findes kun 2 biler...... En brugt Mercedes og en ny Mercedes!!
Guest palle Besvaret September 24, 2004 Rapporter Besvaret September 24, 2004 Hvem gider køre taxi ??? Sorry guys, mercer er og bliver for folk over 60 !!!
Guest martin Besvaret September 24, 2004 Rapporter Besvaret September 24, 2004 Eller for folk med penge til mere end en MR2 Palle?
Guest palle Besvaret September 24, 2004 Rapporter Besvaret September 24, 2004 Tja... selvom jeg havde så mange penge som du åbentbart gerne vil reklamere med, så ville jeg aldrig vælge en mercedes.... Det er sgu da en "blød-hat bil"
Guest nikolaj Besvaret September 24, 2004 Rapporter Besvaret September 24, 2004 Det minder mig om ... hvilken bil var det jeg var med ude og prøvekøre før du fik din pegeuot 205 Palle? Var det ikke en Mercedes 500 SL fra ca. 92?
Guest palle Besvaret September 24, 2004 Rapporter Besvaret September 24, 2004 Jo, men den blev sgu da heller ikke købt...kan du huske hvorfor ?? Der var alt for meget blød hat over den.... Axel Juul Jørgensen har/havde jo een. Det siger sgu da alt
Guest michaelbo Besvaret September 24, 2004 Rapporter Besvaret September 24, 2004 Nu ikke had på MB'ere, det er squ jer der der er bløde i hatten MB RULES !! Adolf Hitler havde iøvrigt også een, det gør ham ikke til en mindre skurk ... bare en skurk med forstand på biler Martint virker som et fornuftigt menneske, ly til hans vise og vægtige ord. Men jeg må protestere ,min MB er faktisk hverken extaxa eller et vrag, den er lettere brugt (300 k)med mange goe' km endnu, og vil være en fornuftig afvænning til en kommende exskåning som Gio der jo sansynligvis må indskrænke det automotive en anelse .
Guest jesper Besvaret September 24, 2004 Rapporter Besvaret September 24, 2004 None the less...så satser jeg på bilen skal være afviklet inden 1/12. Interesserede kan jo smide en mail, og få flere detaljer. Jeg kan jo lige nævne at tandrem, turbo, oliepumpe og vandpumpe er skiftet for 2 mdr. siden. Så af en Audi med alder som min, så er man allerede ude over en hel del kommende udgifter.
Guest palle Besvaret September 25, 2004 Rapporter Besvaret September 25, 2004 Nårh Jah... Nu du snakker Hitler... Han fik jo også en vis Ferdinand Porsche til at designe en bil. DET var der fremtid i :o) Fremtiden hed 911
Guest michaelbo Besvaret September 25, 2004 Rapporter Besvaret September 25, 2004 "Jeg kan jo lige nævne at tandrem, turbo, oliepumpe og vandpumpe er skiftet for 2 mdr. siden. Så af en Audi med alder som min, så er man allerede ude over en hel del kommende udgifter." For fanden Gio , jeg troede den var nyere end min
Guest ronni Besvaret September 29, 2004 Rapporter Besvaret September 29, 2004 Jeg må nok give Palle ret der - ser man bort fra AMG, Kleemann eller lignende, så er Mercedes skabt af pensionister, for pensionister. Men apropos skummel, da jeg kørte i en Passat Variant, blev jeg stort set aldrig stoppet i tolden på broen - efter jeg har skiftet til en A3 bliver jeg stoppet næsten hver gang jeg kører til Sverige. Er der nogen der kan give en rationel forklaring på det? ;)
Guest hans Besvaret September 29, 2004 Rapporter Besvaret September 29, 2004 Forklaringen må være, at toldere tænker i "bokse" og ofte går frem efter faste skemaer. Dit skift til Audi har åbenbart gjort, at du nu er havnet i deres smuglerkategori :-) Da jeg i sin tid kørte Volvo Amazon, blev jeg stort set også stoppet hver eneste gang der var en tolder i nærheden. Da jeg senere skiftede til VW Golf forsvandt deres intresse for mig fuldstændigt - selvom denne bil ligesom Amazonen gik i katagorien "skummel". Nu hvor den også er skiftet ud, er jeg spændt på at se, om jeg igen skal til at have daglige samtaler med dem... Man skal åbenbart ikke brug Volvo Amazon eller Audi som smuglerbil. Indenfor dette skumle fagområde er en VW åbenbart det sikkre valg ;-) HH
Guest michaelbo Besvaret September 29, 2004 Rapporter Besvaret September 29, 2004 Nej den sikreste måde at komme gennem tolden noget sted i verden udenat blive stoppet er: Pæn mellemklassestationcar, kedelig grå kone på foreste passagersæde, 1 pode på 4 år samt 1 omkring 1,5 år på bagsædet, det er godt at nive begge så de hyler, samt bagage på taget og en gøende brun labrador bagerst. Selv skal du se træt ud, uredt hår samt krøllet hawaiiskjorte og shorts. Du kan smugle hvadsomhelst igennem.
Gio Besvaret September 29, 2004 Rapporter Besvaret September 29, 2004 Kunne de i det mindste ikke tilbageholde konen i tolden!?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu