Jump to content

Trelleborg Nice 28 + magasinet ......

Recommended Posts

Skrevet

Nogen som skal ud i Trelleborg på Magasinet på Fredagen 1 Okt, Stor säsongs premiär för Lite Nice 28+, 22-03 Ålder från 28... ????

Besvaret

Magasinet er et spillested/pub i Trelleborg (ligger nede ved havnen ved siden af McDonalds). En gang om måneden har de 28+ aften/nat, hvor der så istedet er disko-dasko og hvor man skal være min. 28 for at komme ind. Andet er det ikke .... har dog aldrig været der, selvom de 28 er rundet.... Go' fornøjelse og go' weekend Hilsen Lene

Besvaret

Tror sku' ikke du finder en swingerklub i Trelleborg.... Nu skal nok ind til Lilletoget i Malmö i en de små gade som går op til tovet....)

Besvaret

He he...du kan bande på vi kommer *fni-is* (ej...nu lyder jeg sgu´ ikke som en på snart 32 længere...hæhæ)

• 2 weeks later...
Besvaret

De findes her: www.magasinet.se Ser hyggeligt ud - surt at jeg sidder i Kosovo lige nu... Husk at man skal oprette en profil for at kunne se siderne - det er ganske gratis.

Besvaret

André Hein: hvad laver du i Kosovo? jeg har en lillebror der er også er dernede..

Besvaret

Thygesen: Jeg er i det danske element ved brigadestaben, ca. tyve minutter i bil fra bataljonen i Camp Olaf Rye... Er din bror menig, sergent eller officer? Muligvis kender jeg ham uden at vide det. Venligste hilsner!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...