Guest anna Skrevet September 30, 2004 Rapporter Skrevet September 30, 2004 Nogen som skal ud i Trelleborg på Magasinet på Fredagen 1 Okt, Stor säsongs premiär för Lite Nice 28+, 22-03 Ålder från 28... ????
Guest jesper Besvaret October 1, 2004 Rapporter Besvaret October 1, 2004 Er det en swingerfest for voksne undervægtige?
Guest ulla Besvaret October 1, 2004 Rapporter Besvaret October 1, 2004 LLOOLLLL Gio........ja for så kommer vi sgu :P
Guest lene, Besvaret October 1, 2004 Rapporter Besvaret October 1, 2004 Magasinet er et spillested/pub i Trelleborg (ligger nede ved havnen ved siden af McDonalds). En gang om måneden har de 28+ aften/nat, hvor der så istedet er disko-dasko og hvor man skal være min. 28 for at komme ind. Andet er det ikke .... har dog aldrig været der, selvom de 28 er rundet.... Go' fornøjelse og go' weekend Hilsen Lene
Guest ukendt Besvaret October 1, 2004 Rapporter Besvaret October 1, 2004 Tror sku' ikke du finder en swingerklub i Trelleborg.... Nu skal nok ind til Lilletoget i Malmö i en de små gade som går op til tovet....)
Guest jesper Besvaret October 1, 2004 Rapporter Besvaret October 1, 2004 He he...du kan bande på vi kommer *fni-is* (ej...nu lyder jeg sgu´ ikke som en på snart 32 længere...hæhæ)
Guest andré Besvaret October 13, 2004 Rapporter Besvaret October 13, 2004 De findes her: www.magasinet.se Ser hyggeligt ud - surt at jeg sidder i Kosovo lige nu... Husk at man skal oprette en profil for at kunne se siderne - det er ganske gratis.
Guest martin Besvaret October 14, 2004 Rapporter Besvaret October 14, 2004 André Hein: hvad laver du i Kosovo? jeg har en lillebror der er også er dernede..
Guest andré Besvaret October 15, 2004 Rapporter Besvaret October 15, 2004 Thygesen: Jeg er i det danske element ved brigadestaben, ca. tyve minutter i bil fra bataljonen i Camp Olaf Rye... Er din bror menig, sergent eller officer? Muligvis kender jeg ham uden at vide det. Venligste hilsner!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu