Guest kenneth Skrevet March 18, 2004 Rapporter Skrevet March 18, 2004 Jeg har set der er nogle der har gjort sig i RISK. Kunne det ikke være sjovt at lave en omgang mere af denne art..?? Det kunne også godt være at du ikke kan deltage men har spillet og jeg kan låne det? Friske!
Guest tommy Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Ja tak risk kan man da altid spille Helst som "hel aftens forstilling".
Guest kenneth Besvaret March 22, 2004 Rapporter Besvaret March 22, 2004 Jamen så mangler vi bare et par stykker mere og en dag hvor vi kan... Tommy har du evt. spillet... eller skal man til at investerer...Vi kan godt holde det hjemme hos mig. Jeg bor omkring Värnhem Torv. Er der flere der er på med en aften på krigsstien... Det behøver jo heller ikke være en hverdag, men det er jo et spil der tager en del tid så..
Guest thomas Besvaret March 22, 2004 Rapporter Besvaret March 22, 2004 Jeg er frisk fredag eller lørdag aften! !
Guest kenneth Besvaret March 24, 2004 Rapporter Besvaret March 24, 2004 Der er godt nok stille i dette indlæg. Er der slet ingen der er friske. Nå ja men så er vi da 3 mand indtil videre... Det kan være at en der bor lige overfor mig også er med på en gang verdenskrig så er vi 4. Hva med alle jer andre tidligere amtsmestre fra d.8 November 2003!!!! Thomas Tommy H Kenneth (Knud)?? Andre???
Guest martin Besvaret March 25, 2004 Rapporter Besvaret March 25, 2004 Hej Kenneth.. Ang. Mig selv og mine roomies er det bare en dårlig måned, vi har alle travlt, men måske en anden gang. En af de andre som også har spillet før, han er vist på ferie.. såå.. Men god fornøjelse med det.
Guest palle Besvaret March 25, 2004 Rapporter Besvaret March 25, 2004 Jeg kan heller ikke. Jeg er optaget både fredag og lørdag
Guest jesper Besvaret April 7, 2004 Rapporter Besvaret April 7, 2004 Jeg er lige flyttet herover, tæt på värnhem torget. Jeg er frisk..
Guest totter Besvaret April 11, 2004 Rapporter Besvaret April 11, 2004 Yes så jeg klar igen! Hvad siger I til 23-25 april. Jeg tænker stadig på at spille Formula Dé, Diplomacy eller i den dur. Jeg hælder mest til at det bliver den 24, starte omkring 14 tiden og så finde lidt øl frem undervejs og se hvor vi så ender. Nå men lad mig se nogle hænder ;)
Guest martin Besvaret April 11, 2004 Rapporter Besvaret April 11, 2004 kan ikke.. vi får gæster den weekend.. sorry..
Guest kenneth Besvaret April 13, 2004 Rapporter Besvaret April 13, 2004 Udemærket forslag med den 24. men kan desværre ikke den dag. Hva med den 23. måske??? Jeg kan godt "inviterer" den dag.
Guest jesper Besvaret April 13, 2004 Rapporter Besvaret April 13, 2004 Jeg er i århus den weekend desværre..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu